Jag älskar verkligen måndagar. Inte.



Så sjukt, sjukt mycket saker i skolan just nu, redan första dagen efter praon är det hur många grejer som helst som jag måste arbeta på; praouppgiften, praoredovisningen, spanskaprovet, matteläxan, engelskaarbetet - you name it. Därför blir det inte sådär överdrivet mycket bloggande de närmsta dagarna, men ska försöka hinna med ett inlägg då och då. Men i alla fall, här är den grå, ribbade tröjan (30% ull för 149:- är inte dåligt!) med sidenbandet i från H&M, och lite halvsuddiga, smygfotade (hehe) bilder från lagret på Twilfit där jag har tillbringat de senaste två veckorna. För jo, det blev Twilfit. Som praoplats alltså. Rätt kul faktiskt (om man jämför med mina extreeemt låga förväntningar), alla som jobbade där var jättegulliga och jag fick göra helt okej saker, inte bara städa och galga grejer som jag trodde att jag skulle få göra. Dessutom fick jag välja en bh och ett par trosor när jag slutade, plus att jag eventuellt har fått jobb där över jul och i sommar.

Image Hosted by ImageShack.us
Nu ska jag fortsätta skriva om Western Australias geografi, historia och inhabitants. På engelska of course. Sen matteläxan om jag hinner. Har som ni märker en enormt rolig kväll framför mig. Tur att det inte går något bra på tv idag som jag missar, då har det hela känts ännu värre.


Kommentarer
Cassandra

Åh, dne där tröjan älskar jag!
Har planerat ett inköp på den snarast, haha.
Sticks den något?
Kul att du lyckades bestämma dej för twilfit ändå!
Kram

2007-10-15 @ 19:22:27
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Tycker också att den är jättesöt :D Hoppas du hittar den snart, fanns inte så många storlekar/exemplar kvar i de affärer som jag tittade i :/ Ja, tyvärr sticks den en hel del, om man tar på tröjan med handen känns det inte så mycket, men när man har den på sig... ;) Fast det beror ju på hur känslig man är för stickiga saker, själv brukar jag vänja mig efter ett tag även om det är rätt obehagligt. Varm är den iaf ;) Ja, kanske inte det roligaste jag gjort, men ändå mycket roligare än förra året, för på Twilfit fanns det iaf saker att göra till skillnad från på reklambyrån.. :/
Kram!

2007-10-16 @ 08:40:10
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Svar: Åh, okej :) Om den sticks är den verkligen inget för mej, jag är så himla känslig att jag ibland känner mej som Lotta på bråkmakargatan och vill klippa sönder den, haha.
Men man kan alltid prova den i alla fall :)
Ha en bra dag!
Kram :)

2007-10-16 @ 11:52:05
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Ja precis, du kan ju alltid prova den, SÅ mycket sticks den inte som det lät på mig i den förra kommentaren ;) Men man känner att den inte är gjord av bomull, det gör man. Hahaha, åh, kommer ihåg den där Lottagrejen, älskade henne när jag var liten :) Blev lite nostalgisk här nu.. ;) Men man kan verkligen bli galen när saker sticks för mycket, speciellt när man blir helt röd där plagget suttit som tightast :/ Detsamma, kram! :D

2007-10-16 @ 16:11:37
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback