Face of the future

Efter en lång, kall (men väldigt rolig) gårkväll så var ungefär det enda jag orkade göra idag att ligga på M's säng och kolla på Moulin Rouge. Älskar Nicole Kidman i den filmen, så vacker!

Ikväll.. får jag se vad jag gör, men det lutar åt att bara stanna hemma för min del. Ungefär det enda jag vill, känner för och orkar; har haft ont i halsen i ett par dagar nu, och det har inte direkt blivit bättre. Börjar känna av huvudet lite också (vilket i och för sig kan ha att göra med att jag är grymt trött.) Men nog med gnäll nu, ska tipsa om en sida jag hittade idag istället.
Image Hosted by ImageShack.us
Om du känner för att se hur du (eller någon annan) kommer se ut som gammal, hur du skulle se ut om du var en mangafigur eller om du var kille (okej, mer maskulin då) så kan du klicka här. Finns runt femton olika sätt du kan "forma om" bilden du först la in (andra exempel är apmänniska, asiat och baby.) Paris Hilton har här agerat testperson - blev hon inte snygg?

Update: Blev krångel med publiceringen, egentligen är det här inlägget skrivet runt sju, inte kvart i tio.

Kommentarer
fanny

Jag har äntligen börjat blogga igen! :D

jag kolla oxå på moulin rouge. aww, den är helt underbar!

2007-10-20 @ 22:15:17
URL: http://fannie.blogg.se
Malin

Vad roligt! :D Trodde faktiskt inte att du skulle komma tillbaka.. men det gjorde du :D

Jag vet, älskar den! Men slutet är så sorgligt :'(

2007-10-21 @ 14:35:18
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback