Det är mitt. Finally.

Alltså, gissa vad jag har.

Jag har något mörkt plommonlila. Högblankt. Efterlängtat.
Jag har fått mitt Mexico.

Och det tack vare E som såg det på H&M och köpte direkt. Till mig alltså. Nu ska jag bara lacka och se om jag gillar det. Och om jag inte gör det var det värt pengarna ändå; blev lite besatt av att få tag på det eftersom att det var slut överallt. Man funkar ju så, om man inte kan få något vill man ha det ännu mer än innan. Men, nu ska borde jag snart sova. Och imorgon ska jag hånskratta åt alla tomma Mavalahyllor.

Hehehehe.

Kommentarer
J

vilken tur du hade! :D hoppas det är fint på nu bara ;)

2007-10-27 @ 15:34:24
URL: http://memorial.bloggspace.se
Malin

Ja, verkligen! :D Plus att det var extrapris på det, så det kostade bara 24,50:- istället för 39:- :)

Hahah, ja, eller hur, fast det känns som sagt rätt bra att bara äga det eftersom att det är slut överallt och att jag har letat efter det så länge ;)

2007-10-30 @ 10:27:33
URL: http://www.mln.webblogg.se
J

åååh, vilken tuuur!

hahaha, i see, annars kan du ju skänka det till mig? ;)

2007-10-31 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback