Breaking News

- De flesta känner säkert till att Victoria's Secret inte bara säljer kläder och skor, utan även skönhetsprodukter. Image Hosted by ImageShack.usDet allra senaste inom märkets beautyområde är modellen Heidi Klums egna Limited Edition-kollektion som är en underkategori till märkets populära "Very Sexy Makeup". Förpackningarna till den nya "Heidi Collection" ser ungefär ut som de "vanliga" Very Sexy Makeup-förpackningarna, men med skillnaden att de är guldiga och pryds av modellens autograf. I kollektionen ingår fyra produkter; Mosaic Eyeshadow i nyansen Beautiful (med en bild av Heidi på locket), Perfect Lipstick i den rosa- och guldglittriga nyansen Heidi, Glitter Eye Liner i nyansen Bang och ett skimrande nudegloss i nyansen Hot Coco (eftersom att glosset sägs smaka choklad...) Skulle inte ha något emot att prova läppglanset - behöver jag säga annat än choklad?!
Image Hosted by ImageShack.us

- Lindsay Lohans mamma Dina är en av Hollywoods mest publicitetshungrande mammor. Hon både syns och har synts på otaliga fester, lanseringar och premiärer, och ska nu även starta en dokusåpa om familjen Lohans liv. Enligt henne själv gör hon den för att "visa sanningen" eftersom att "det finns så mycket missuppfattningar om mig och min familj därute". Hmpf. Ska man tro på det eller? Själv tror jag bara att hon är ute efter ännu mer publicitet och pengar. Personerna som såpan främst kommer handla om är Dina själv såklart, och Lindsays trettonåriga lillasyster Ali. "Det kommer inte att vara som vilken dokusåpa som helst..." säger Dina. "Ni kommer till exempel att följa med Cody (som är Lindsays lillebror) till hans fotbollsträning, när Ali är i skolan och när hon spelar in i studion, ni kommer att få se allt." Dokusåpan kommer börja spelas in i nästa vecka, och sedan sändas på tv-kanalen E! Entertainment. Eftersom att jag har E! så kommer jag förmodligen att kolla på det, även om jag tycker att det hela är rätt sorligt. Vadå dubbelmoral?

- Och till sist - reklamfilmen för Roberto Cavalli at H&M har dykt upp. Med partytema - just like I told you. Enjoy!


Så. Vad tycker ni? Känns väldigt Cavalli tycker jag - guld, glitter, high heels och djurmönster är ju hans signum - och det passar väl bäst på fest?! Själv stör jag mig på killen i bilens "You can never be late for this party. It just goes on and on." Lät väldigt inövat. Fast det kanske bara är jag. Läs mer om både kollektionen och kampanjen här.

I am the party.

Kommentarer
J

jag är helt kär i paljettklänningen från hans kollektion!
btw, så kommer jag nog också kolla på lohans nya program, eftersom att jag är så nyfiken :D

2007-10-28 @ 16:04:06
URL: http://memorial.bloggspace.se
Malin

Den guldiga med fransar? :) Gillar den också, snygg är den, fast det känns som att antalet användningstillfällen är för få för att jag ska kunna köpa den ;) Hah, eller hur, jag vill liksom veta lite mer om dem ;) Undrar bara hur lång tid det kommer dröja innan det börjar sändas..

2007-10-30 @ 10:33:27
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback