Snö!

När jag vaknade idag så hade det snöat, och det rätt rejält för att vara i Stockholmsområdet i början av november (om man inte jämför med förra året då...) Några centimeter snö är det i alla fall, vilket är mycket mer än första gången det snöade för någon vecka sen. Älskar snö, var så trött på allt det grå slasket, så jag blev till skillnad från de flesta glad när jag såg hur vitt det var ute. Är det snö
hos er?

Annars då, hur är det med mig? Rätt bra med tanke på omständigheterna faktiskt, har ungefär tusen stygn i munnen, har ont (och det gör ännu ondare när jag äter), är supersvullen plus att jag måste äta 1000 mg Alvedon och 400 mg Ipren var fjärde timme, men annars känner jag mig faktiskt helt okej. Men, kommer inte få någon rolig helg förstås... fast jag vill ändå inte visa mig ute med min svullnad. Besparar gärna folk lidandet att se mig som en mänsklig bulldogg. Nu ska jag läsa senaste Cosmopolitan (där man fick ett test på Mariah Careys nya parfym, M by Mariah Carey. Ringer det en klocka?) som min moder var söt nog att köpa till mig igår, och hoppas på att er helg blir bättre än min. Adjås.

Kommentarer
fanny

Åh jag vet ÄNTLIGEN!

2007-11-13 @ 20:07:03
URL: http://fannie.blogg.se
Malin

Eller hur, så mycket bättre med vit mark än grå mark! :D

2007-11-17 @ 15:53:29
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback