Jag har hittat den!

Andas ut, andas ut... Jag har hittat den! En tanke smög sig in i mitt huvud när jag gick till skolan - kanske jag la den i skåpet. Jag halvsprang resten av vägen till skolan - och tänk - där låg den! Bakom alla mina böcker. Måste tappat ner den där någon gång i torsdags. Jaja, hur glad som helst är jag i alla fall, och mitt humör blir inte sämre av att vi ska till Cosmonova med resten av niorna idag (ska kolla på Människokroppen), och har alltså inte några lektioner på hela dagen. Plus att vi får sluta en och en halv timme tidigare än vi brukar. Och, icke att förglömma, på torsdag fyller jag femton! Oahaha.

Update: Just det... Vi fick sluta tidigare bara för att vi skulle vara i skolan ikväll för att lyssna på någon som suttit i koncentrationsläger under Andra Världskriget och överlevt. Hm, hade glömt bort det helt. Men det blir säkert intressant, lyssnar mycket hellre på honom än har lektioner i alla fall.

Kommentarer
Cassandra

Åh, gud vad skönt att den kom till rätta igen!
Ha en underbar dag! :)

2007-11-27 @ 12:56:28
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Cassandra

ST0OOOOOOORT grattis i efterskott!
Ville ju egentligen skriva grattis på själva födelsedagen, men jag glömde helt bort det!
Hoppas fick en uuuuunderbar dag med massa fina presenter!

Puss och kram :)

2007-11-30 @ 18:43:38
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Kommentar 1: Ja, blev så himla lättad när jag hittade den, var så skönt :D Detsamma! :)

Kommentar 2: TACK! :D Absolut ingen fara, en dag efter går precis lika bra :D Det fick jag verkligen, både en underbar dag och fina presenter :) Tack än en gång!

Puss och kram :)

2007-12-17 @ 20:00:19
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback