"En shopaholics bekännelser" blir film

Precis som rubriken antyder så blir Sophie Kinsellas berömda chicklit En shopaholics bekännelser (Confessions Image Hosted by ImageShack.usof a shopaholic) nu filmatiserad. Som Rebecca Bloomwood - the shopaholic herself - kommer vi se Sacha Baron Cohens flickvän Isla Fisher. Inte precis så som jag föreställt mig Becky, men men. Filmen beräknas ha premiär i sommar, men jag antar att det är i USA och inte här (?)

Jag har själv bara läst den första boken i Shopaholic-serien (tror att det finns fyra stycken till, Shopaholic Takes Manhattan, Shopaholic Ties the Knot, Shopaholic & Sister och Shopaholic & Baby) för något år sedan, och har för mig att jag inte tyckte att den var sådär jättebra. Kommer ihåg handlingen och så, men inte anledningen till att jag inte gillade den, konstigt nog. Hm, måste nog läsa om den. Och resten av böckerna i serien. Men, i vilket fall som helst tror jag att boken faktiskt kan göra sig rätt bra på film  - så jag ser fram emot det här. Längtar tills bilder från inspelningen börjar dyka upp! Gör ni?


Kommentarer
fanny

åh vad kul! :)

2007-11-19 @ 23:25:43
URL: http://fannie.blogg.se
Amelie

skoj! :D on är faktiskt precis som jag har föreställt mig rebecca, haha! det är ju kul.

2007-11-23 @ 23:14:16
URL: http://metrobloggen.se/amelies
Malin

Fanny: Eller hur, längtar verkligen! :D

Amelie: Visst är det!? Haha, vilken tur du hade :D Tror iofs att hon blir bra som Becky, men hon var liksom inte som jag föreställt mig henne ;)

2007-12-01 @ 19:45:47
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback