Borttappad mobil sökes.

Sjukt dåligt bloggande de senaste dagarna, I know. För er som undrar så är anledningarna följande:

1. Provplugg, läxor och projekt som ska vara färdiga eller påbörjas hela tiden. Jag orkar inte med mer snart. Ahhh! Dessutom har jag ett prov på min födelsedag (på torsdag) och ett prov dagen efter. Tack för den!
2. Jag har tappat bort min mobil! Fatta! Fick panik i fredags morse när jag upptäckte att den var borta. Tror att jag glömde den på bussen i torsdags kväll (om inte den är väldigt väl gömd någonstans här hemma, vilket jag hoppas, men tvivlar på), så jag har telefontrackat SL:s Hittegodsavdelning sen dess, men de har inte fått in den. Uäääh! Katastrof! Nu måste jag använda upp alla mina pengar som jag kommer jobba ihop i jul på en ny mobil. Surt! Plus att alla mina kontakter är borta, alla mina mobilbilder är borta, och hela min mobilkalender som jag typ skrev upp allt i är borta. Så. Arg. Hyperventilerar.

Idag har jag i vilket fall som helst har varit på Gröna Lund med E. Mamma hade fått någon sorts VIP-biljetter till Gröna Lunds julmarknad genom sitt jobb, så jag och E fick gratis godis, gratis fika, gratis åkband, gratis femkampshäften plus att vi fick vara där och åka en timme innan allmänheten fick komma in. Ha! Kul och mysigt var det, även om jag fått way too much socker i mig, både idag och resten av helgen.

Kommentarer
J

nej stackare :( det är inte kul att tappa bort sin mobil!!!

2007-11-25 @ 16:07:36
URL: http://metrobloggen.se/memorial
Cassandra

Nej, stackare! :(
Speciellt tråkigt med mobilen, jag hoppa HJÄRTELIGT att du hittar den igen!
Lycka till med alla prov. Förresten kan du lösenordet till evelinas blogg?(delightful.blogg.se)"/
Kram :)

2007-11-25 @ 19:45:54
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

J: Nej jag vet, fick verkligen panik när jag upptäckte att den var borta! Men som tur var har den kommit till rätta igen :D

Cassandra: Ja, blev så himla arg på mig själv som slarvade bort den. Men jag är sån, lägger något någonstans, och fem minuter senare har jag glömt bort det :( Men som sagt, har hittat den nu :D Tack så jättemycket :) Hm, nej, ingen aning faktiskt :O Kollade hennes blogg bara ett par timmar innan du skrev din kommentar, och då var den inte lösenordsskyddad :O Kram! :)

2007-11-26 @ 20:47:11
URL: http://www.mln.webblogg.se
fanny

bra att den kom till rätta iaf :)

2007-11-26 @ 23:36:28
URL: http://fannie.blogg.se
Malin

Ja, det var jätteskönt! :)

2007-12-12 @ 20:55:32
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback