Ytligheter: Nya skor, Mascara och mineralsmink.

Idag när mamma kom hem hade hon köpt ett par underbart söta, vita spetsskor med rosett till mig, helt apropå ingenting! Så himla snällt, blev hur glad som helst. Tack! Fick också någonting annat, inte en present, eller jo, nästan då. Fick reda på att jag kunde få beställa en dyr mascara för mindre än halva priset! Min fasters pojkvän jobbar på ett kryssningsfartyg som kock, och om man jobbar där får man en viss procents rabatt på allt i Tax Free-Shopen. Och då erbjöd han sig att köpa hem en mascara åt mig, eftersom att jag behövde det! Men, då var jag tvungen att bestämma mig på fem minuter vilken jag ville ha (om jag inte ville ha den om fyra veckor, han jobbar nämnligen två veckor i streck och är sen ledig i två) - svårt! Så, jag fick bestämma mig på fläcken, utan att kolla runt och fråga någon vilken som var bäst, och då blev det L´Extrême från Lancôme. Tror att den är bra, har bara hört positivt om Lancômes mascaror.
Image Hosted by ImageShack.us

Och en nyhet, L´oréal hakar på trenden, och lanserar en egen linje mineralsmink! Tror på det här, och hoppas definitivt på något bättre än Isadoras mineralsmink som jag blev avskräckt ifrån efter att ha upptäckt glittret i puderfoundationen. Ytligt inlägg det här, men nu ska jag ägna mig åt något betydligt mindre ytligt - matteläxan.

Kommentarer
Cassandra

Gaalet söta skor!
Och roligt med en ny dyr mascara! Den är säkert jätte bra!
Men ingenting slår masterpiece, jag gar faktiskt tagit en bild på mina fransar med mascara på :)
Om d tex skullevara onöjd med Lancomes! :D

2007-05-16 @ 07:24:57
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Joy

herregud vilka söta skor! :) och, ja alla säger att mascarabn är bra, så förhoppningsvis (och troligtvis) är den det!

jag har själv tänkt att köpa den, men tyckte den var för dyr då jag bara hade ca 300 kr kvar :/

2007-05-16 @ 09:45:36
Malin

Cassandra: Tack :D Tycker också att de är underbart söta, så glad att mamma köpte dem till mig :) Måste prova Masterpiece också någon gång! Kan du inte visa bilden på dina fransar med Masterpiece? :)

Joy: Tack så jättemycket, eller det är väl mamma jag ska säga tack till egentligen ;) Älskar dem :D Ja, den är ju rätt dyr, skulle nog inte köpt den själv om jag inte fick den så billigt :) Jättekul att du fortsätter kommentera fast du inte bloggar längre, fast jag saknar din blogg :/

2007-05-16 @ 20:57:02
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

omg vilka söta skor :)

2007-05-17 @ 10:33:13
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Tack så jättemycket :D Älskar dem verkligen :)

2007-05-17 @ 11:13:26
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback