The weekend

Det har inte blivit så mycket bloggande under de närmsta dagarna, men det är (som vanligt) inte direkt något speciellt som har hänt. I fredags åkte som sagt jag, E och M iväg för att jaga skor och kläder. Det gick sådär. Hittade inga snygga skor (hallå, ska snygga, vita skor med klack vara omöjligt att hitta!?), så jag får nog köra på mina nya, vita ballerinor till skolavslutningen. Någon snygg, kort trench hittade jag (surprise!) inte heller, men däremot en svart och rosa vind-och vattenresistent jacka som jag ska ha på typ båten och så. Inget att gå till skolan i direkt. Och sen bikini.. gick oväntat bra faktiskt, hittade jättemånga söta. Stod mellan de tre på bilden, men jag fick acceptera att jag inte kan ha vita bikinis, jag är för blek. Så, det blev den röda, som kanske inte ser så snygg ut på bilden, men sitter riktigt snyggt på om jag får säga det själv ;)

Image Hosted by ImageShack.us
Sen gick jag och M och hyrde film, köpte godis, och somnade alldeles för sent. Sen var det upp klockan sju, träna hela förmiddagen och sen hem. Och så blev det ute med E ett tag på kvällen. Ikväll är det ännu ett genrep, från klockan fem till klockan åtta (eller var det nio?) Blööh. Orkar inte. Vad ska ni göra idag? Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer
Joy

jag har bikinin i mitten ;p dock är underdelen förstor :<

2007-05-26 @ 14:48:24
Malin

Den är hur söt som helst! :D Skulle nog köpt den om det inte var så att jag ser hur konstig ut som helst i vita bikinis, och att den som du säger är så enorm. Fanns bara i 36 och underdelen var verkligen huge :O

2007-05-27 @ 09:54:45
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback