Min (hektiska) helg!

Det har bara gått två dagar sen jag bloggade sist, men gud vilka dagar! Har gjort så himla mycket saker. I fredags var det "den stora" dansuppvisningen, då halva släkten och alla kompisar kom. Det gick jättebra, och efteråt fick jag blombuketter av alla, förutom E som gav mig en tomatplanta (vet någon hur lång tid det brukar ta innan man får tomater?) och farmor och farfar som gav mig 160:- istället. När jag kom hem åt jag lite, kollade på någon dålig film och somnade sen, helt slut. På lördagen sov jag tills jag vaknade (haha, logiskt), och sen åkte jag och lillebror och köpte Mors Dag-present till mamma (en klängväxt, hon sa för ett par veckor sen att hon ville ha en sån borta vid grillen.) Efter det undrade min kära moder om jag ville följa med henne ner till vårat minimala centrum och lämna tillbaka ett par shorts i vår lika minimala klädaffär. Jag sa okej, följde med och hittade hur mycket fina saker som helst i den lilla, lilla butiken i vårat lilla, lilla centrum. Det blev tre köp, en knallrosa klänning med smalt skärp (259:95:-), en svart, kort dubbelknäppt jacka med knyt i midjan (400:-. ÄNTLIGEN!) och ett sött, rutigt linne (160:-) som jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla än.


Runt två var jag tvungen att packa ihop alla kläder och allt smink och åka iväg för att dansa ytterligare en uppvisning. Och klockan halv sju en till. Sen hem, middag och ut med E. Sova efter det. Och idag har vi firat mamma och så ska jag åka upp till slottet (inte Drottningholms slott eller det inne i stan, utan ett litet slott ute på ön där jag bor) om ett litet tag för att göra E sällskap (hon är tvingad att hjälpa till vid någon loppmarknad.) Ja, det var min helg. Hur har eran varit?


Kommentarer
mimmiii

väldigt söt klänning, den passar på dig också :) skulle vara fin med ett rosa sidenband i håret;D

2007-05-27 @ 13:39:40
URL: http://comeandkissme.blogg.se
Linda

Låter skitkul!
Och jackan gillar jag starkt..!
Men du, annars ksk jag kunde ge mitt lösenord och allt, så du kan gå in och fixa..?

2007-05-27 @ 14:00:51
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Cassandra

Undebara köp, absolut att tröjan är en keeper! Och jackan, förkärlek! Och inte för att tala om klänningen!
Min helg har varit full av övernattningar!
Vilken tur att uppvisningen gick bra!
kram

2007-05-27 @ 18:14:27
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Malin

Mimmi: Tack så jättemycket :D Ja, det skulle det nog :D Får kolla efter ett på Mattssons Band på Kungsgatan, de har typ band i alla färger!
Linda: Det var det verkligen :D Jag också, har letat efter en så himla länge, och så hittar jag en som är helt perfekt! Så glad! :) Absolut, så skulle vi kunna göra, bara du berättar lite om hur du vill ha det och så innan :)
Cassandra: Tack! :) Tycker du? Då tror jag att jag behåller den, I trust your taste! :) Vad bra att du gillade alltihop :D Vad roligt, älskar övernattningar! Gjorde bara ett litet fel, och det hoppas jag att ingen märkte ;) Kram!

2007-05-27 @ 22:51:41
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

fina inköp, verkligen :D och kul att det gick bra på uppvisningen!

2007-05-28 @ 19:58:15
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Tack så jättemycket :D Ja, det var skönt! Så jobbigt om man skulle göra fel, speciellt som de filmar allting och gör en DVD av sen ;)

2007-05-30 @ 19:37:21
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback