Hur mycket är det värt?

Slapp gympalektionen idag - slutade en timme tidigare. Men när jag kom hem var det ändå bara plugg som gällde. Eller gäller kanske jag ska säga. Jag är så jävla trött på organisk kemi! Så. Dödligt. Tråkigt. Tog en liten paus nu, efter två och en halv timmes plugg för att berätta lite om klockorna för er.

Jag har fått reda på vad de kostar. Ungefär tusen kronor dyrare än i USA. 1995:- kostar de underbara som klockhalsbanden som jag bara måste ha ett exemplar av. Jag vill! Jag vill! Jag vill! Men två tusen för ett halsband? det skulle vara för att det var Marc Jacobs då.. och för att de är så otroligt fina. En besvikelse för alla er som villa ha det gröna äpplet dock; det har slutat säljas. Nu är det fortsatt plugg som gäller.

Kommentarer
Linda

Men 2000 spänn! Jag som tkt de var så söta.. :(
Aja, hoppas det går bra me plugget iaf!

2007-05-31 @ 19:45:53
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Jag vet, inte alls glad just nu :( Ville så gärna ha ett körsbär, och hade faktiskt snuddat vid tanken på att köpa ett, men vid tvåtusen börjar det bli alldeles för mycket. Okej om jag hade ett jobb eller något, men min månadspeng är liksom min enda inkomst ;) Tack :D

2007-06-02 @ 09:52:56
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback