Dagens (miss)lyckanden!

Dagens lyckanden:

- Top Model räddar min kväll. Who will be eliminated tonight? (eller okej, det vet jag redan, vet vilka som kommer till final, vem som vinner och allt. Buhu, jag vill inte veta!

- Vet inte om ni kommer ihåg klänningen som jag pratade om att sy en kopia på, men det håller jag i alla fall på med i slöjden just nu. Och, det går ganska bra! Än så länge.. Måste bara hitta ett ställe som säljer bred, röd spets. Någon pysslig människa som vet?

Dagens misslyckanden:

- Att jag redan idag vet att morgondagens största misslyckande kommer vara idrott&hälsa-provet som jag har imorgon. Kan typ ingenting. Men seriöst, varför ska jag kunna alla regler i handboll?

- Mitt pluggande har redan börjat misslyckats. Det går bara inte att lyckas när man läser om något som man är så totalt ointresserad av som jag är av idrott. Annat vore det om det handlade om Marc Jacobs vårkollektion ;)

- Har fått sjukt ont i benet av någon okänd anledning. Haltar skitfult när jag går, så jag undviker det de närmsta timmarna.

- Att jag insett att jag inte vet vad jante-lagen är. Allt jag vet är att det är en oskriven lag som svenska människor lever efter. En dålig lag. Är det bara jag som inte vet? Den som är mer allmänbildad än jag kanske kan förklara?

Kommentarer
lizzy

ajrå det där med benet, hoppas det blir bättre snart :)

2007-05-02 @ 17:52:02
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Det är verkligen skitkonstigt, helt plötsligt får jag hur ont som helst, och kan verkligen inte gå, och så går det över. För att komma tillbaka tio minuter senare. Tack :)

2007-05-02 @ 17:57:12
URL: http://www.mln.webblogg.se
Linda

Aj, aj, aj lät inte bra..
Men det man tror kmr gå dåligt brukar oftast gå bra, men jag håller tummarna inför provet!

2007-05-02 @ 19:54:00
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Nej, det gör faktiskt riktigt ont :S Men förhoppningsvis har det gått över till imorgon :) Tack så jättemycket, det lär behövas :D

2007-05-02 @ 22:55:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback