Dagen har varit..

..En bra dag på alla sätt och vis! Vaknade, och var inte alls lika halvdöd som jag brukar vara på morgonen. Gick relativt lätt att komma upp. Efter typ fyrtio minuter kom L och ringde på dörren, hon hade kommit till skolan alldeles för tidigt, så hon kom hem hit ett tag istället. Vår svenska/engelska/bild-lärare var sjuk, så på svenskan fick vi göra vad vi ville, och på engelskan kolla på Bridget Jones Dagbok. På SO:n hade vi prov i religion, vilket kändes som om det gick bra. Sen lunch. Sen slöjd (färdig med min röda klänning!) och inställd matte. Efter det blev det stan med E, det var en del grejer som var absolut livsnödvändiga (hehe) för mig att köpa. Behövde en dagkräm, (blev Aqua Sensation från Nivea Visage) ett nytt svart diadem (har bara ett brett i blankt tyg från Gina Tricot, nu blev det ett tunnare i plast från Glitter) och en ögonsbrynspenna (blev billigast möjligt, brukar ju inte måla ögonbrynen alls, så ifall jag skulle hata det så är det ju inte så kul att ha lagt ut massor pengar på det. Blev iaf en från Lumene, i den mellanbruna nyansen Blond. Men tillhörande borste såklart.) När jag kom hem hade mamma köpt pizza (älskar det) och ett par shorts till mig. Vita. Har inte ägt ett par vita byxor sen jag var liten, men det funkar ju på korta shorts, och speciellt på sommaren. De är mycket, mycket snyggare än på bilderna, de blev lite konstiga. Bilderna alltså. Nu har jag ett par jeansshorts, ett par vita och ett par khakifärgade. Nu är det bara svarta som saknas! Och ikväll är det bara lite (lite lite, det blir mycket imorgon) kemiplugg, Project Runway och Pussycat Dolls som gäller. Det finns inte något som varit dåligt med den här dagen!

Image Hosted by ImageShack.us

Nämnde jag att jag hade en good hairday också?

Update: Hm, kom på en dålig sak med den här dagen också. Det stavas Guldfynd. Och halsband. Kollade efter det långa jordgubbshalsbandet som jag letat efter så länge (inte ens sett i verkligheten) - och där var det! Och det var så underbart fint!  Om det inte hade varit för att det var svart. Okej, det var fin det också, men jag vill ju ha en röd jordgubbe! Får fortsätta leta, för ett sådant fint halsband med ett sådant fint pris kan man ju liksom inte låta bli att köpa. Jag bara måste ha det! Säg gärna till om ni sett det i någon Guldfyndsbutik i Stockholm, det skulle göra min dag! :)

Kommentarer
Cassandra

Vad kul! Själv har min dag flytigt på rätt bra :)
Jätte fina shorts! :)

2007-05-30 @ 20:50:46
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Linda

Har oxå den dagkrämen!
Diggar shortsen very much, var har du köpt dem??

2007-05-31 @ 16:01:12
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Cassandra: Ja, wiho, känns skönt att vara lite positiv ;) Vad bra! :D Kanske är något speciellt med den 30/5? ;) Tack så jättemycket :D
Linda: Just det, det var väl den du köpte i Göteborg? :) Vad tycker du om den? Tack :D Mamma köpte dem på Stadium, fast det var ett jättefult band i längst upp som man typ skulle dra åt, men det drog jag ut. Så det rekommenderas verkligen att köpa en lite mindre storlek. De sitter snyggare, blir kortare och man slipper det fula bandet :) Väldigt stora storlekar dessutom, mamma hade köpt 152 till mig, och de passade som du ser ;)

2007-05-31 @ 16:45:49
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

omg vilka snygga shorts :)

2007-06-01 @ 11:54:40
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Tack så jättemycket :D

2007-06-02 @ 09:59:51
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback