Bikiniinvigning

E och jag hade bestämt oss för att plugga ikväll, men vi upptäckte att vi bara inte kan plugga tillsammans. Det går inte att koncentrera sig. Så vi bestämde oss för att cykla och bada istället. Trodde aldrig att jag skulle komma i, jag brukar inte bada om det inte är tillräckligt varmt, men idag kom lyckades jag faktiskt! Bada kanske är att ta i, men vi doppade hela kroppen. Så himla kallt! Fryser typ fortfarande. Fast det var jätteroligt, speciellt att jag fick bada för första gången i min nya bikini! När vi kom hem drack vi te och kollade på dubbelavsnitt av Girls of the Playboy Mansion. Imorgon är det som sagt friidrottsdag (hrm.. se inlägget under) och just exakt nu är det ta bort nagellack och städa mitt rum som gäller. Sen - sova (måste försöka somna innan tolv, annars kommer jag vara så grymt trött imorgon, speciellt eftersom att vi ska träna hela dagen.) Godnatt i förskott om man nu kan säga så ;)

Kommentarer
Cassandra

Vad mysigt!
Jag badade också för första gången igår, för i år alltså :)

2007-05-28 @ 09:36:45
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Linda

Haha, jag har oxå försökt en del ggr att plugga med kompisar, men det har inte funkat en enda gång!! ;-

2007-05-28 @ 17:26:49
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Cassandra: Ja, det var jättemysigt! Men kallt ;) Och precis när vi höll på att tegå i så kom några och skulle lägga i sin båt också, så de fick njuta av lite vackra skrik ;)
Linda: Nej, det går bara inte! Har bara en enda kompis jag kan plugga någorlunda bra med, men inte ens det brukar funka ;)

2007-05-30 @ 19:41:26
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback