Where is the vår?

Idag har vi haft alla olika sorters väder som går att få här, och då menar jag verkligen alla (väderguden var på generöst humör idag.) På morgonen var det vindstilla och väldigt grått ute. Det började det regna lite. Sen öste det ner. Efter några timmar klarnade det upp och blev sol. Sen började det regna igen. Sen blev det hagelblandat regn. Sen började det hagla (såg ut som snö, haglade säkert i trettio minuter) innan det klarnade upp igen, och blev soligt, fast väldigt blåsigt. Sen började det regna igen, och sen blev det snöblandat regn för att sen övergå helt till snö. Sen snöade det någon timme, innan det klarnade upp och blev vindstilla och grått igen.

Idag har jag varit en duktig och ambitiös elev (hömhöm) och gått på extralektionen i spanska, som är till för alla som vill lära sig mer. Hm. Jag behövde hjälp med provet som är imorgon. Och kärleksdikten som är läxa till imorgon (på spanska då of course.) Innan extralektionen hade jag mitt värsta skrattanfall sen i somras, det varade i fyrtiofem minuter. Tappade luften totalt och fick kramp i magen, men kul var det ;) Ska inte gå in närmare på vad det var jag skrattade åt (för er egen skull), men det innefattade en Philip, en Elin, tre stolar, en mobilkamera och en sönderskruvad overhead. Tolka det som ni vill ;)

Nu har jag svamlat alldeles för mycket märker jag. Men jag är lite sådan idag. Imorgon blir det ungdomsmottagning och könssjukdomsinformation med klassen. Over and out.

Kommentarer
Linda

Snacka om ombytligt väder!
Angående skrattanfall: Jag förstår vad du menar.. ;P

2007-03-20 @ 07:08:02
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Ja, eller hur ;) Det var nästan komiskt.
Hahaha, ja, det är inte ofta jag skrattar sådär mycket (till stor glädje för omvärlden, haha), men det händer ;)

2007-03-20 @ 08:02:13
URL: http://www.mln.webblogg.se
mimmi ^^

du kommer ihåg mig va?
alltså jag har inte kunnat blogga på ett tag för jag har glömt vilket inloggninsnamn/adress jag hade på min blogg..kommer inte du ihåg vilket jag hade? :O

2007-03-20 @ 16:37:12
URL: http://comeandkissme.blogg.se
Malin

Såklart jag kommer ihåg dig :D Hm, jag TROR att jag kommer ihåg vad du hade, men jag är inte säker. Det var bara ett adress som poppade upp i huvudet på mig så fort jag läste kommentaren. Du kanske inte vill att jag lägger ut den här? Eller går det bra? Du kan ju bara byta på en gång ifall det skulle vara rätt :)

2007-03-20 @ 19:02:38
URL: http://www.mln.webblogg.se
mimmi ^^

Jorå, du kan säga den här, eftersom ingen kan ju mitt lösenord ändå, och jag kan ju byta sen? :)

2007-03-21 @ 08:16:13
URL: http://comeandkissme.blogg.se
Malin

Okej :) Det kanske är helt, helt fel, men jag har för mig att det var typ [email protected] :) Om du sparar msnkonversationer på datorn kan du ju alltid öppna och läsa vår konversation där, eftersom att du skickade mejladressen då. Kan tyvärr inte göra det själv då jag har tagit bort den funktionen. Hoppas att det var rätt :)

2007-03-21 @ 14:46:38
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback