Vårkänslor och en del sex. Och samlevnad.

Nu är det verkligen vår ute, solen skiner, fåglarna kvittrar, snön ligger i små, små drivor här och där och det är alldeles ljummet ute. På tomten så har krokusarna och påskliljorna börjat knoppa och till och med rabarberna har fått små skott. Jag älskar verkligen våren, längtar så himla mycket tills man kan sitta ute i solen på skolgården utan jacka och inte frysa ett dugg. Underbart! Fast jag får någon sorts ångest när jag är inne och det är sol ute - så jag springer ut. När jag kommer ut så försvinner solen igen. Jag går in. Då kommer solen fram igen. Jag går ut. Den försvinner. And so on.

V?













De närmsta två veckorna ska vi ha some kind of tema på SO:n, NO:n, Svenskan, Engelskan och Spanskan - Sex och samlevnad. Kul. I två veckor. Not. Det här kommer nog bli de minst ansträngande veckorna i hela åttan, haha. Ett besök på ungdomsmottagningen är inräknat, kan bli kind of intressant (människors reaktioner you know)
Nu ska jag ringa till M och J, och om en sjuttiofem minuter tar jag bussen till träningen. Over and out

Kommentarer
lizzy

åååh jag älskar också våren

2007-03-12 @ 07:05:26
URL: http://lizzzien.blogg.se
Linda

Vååååååååååååååååååååååååååååååååååååår!!!!!

2007-03-12 @ 16:29:31
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
2007

så underbart med vår!
vad tränar du för något? :)

2007-03-12 @ 18:30:54
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

Lizzy: Jag vet, den är helt underbar :)

Linda, Haha, instämmer, våååååååååååååååååååååår!!!

2007: Ja, så himla, himla skönt :D Åh, det är lite olika, ibland så går min kompis och jag på gym, ibland går vi på konditionspass, ibland joggar vi och så brukar vi försöka spela badminton en gång i veckan (satsar verkligen inte på att bli värsta proffset, spelar bara för att jag tycker att det är kul och för att det är bra motion) Och så dansar jag också två gånger i veckan, blir lite mer ibland eftersom att alla tävlingar börjar snart :) Satsar inte på att bli proffs där heller, haha, gör det bara för att jag tycker att det är kul, bra motion, och så har jag fått en massa kompisar genom det :)

Btw, kan inte kommentera på din blogg, alla kommentarer bara hamnar i spamfiltret :O Har gjort det i några dagar nu, men om du godkänner dem så kommer de dyka upp i bloggen också :)

2007-03-12 @ 18:59:14
URL: http://www.mln.webblogg.se
2007

Malin: jasså, du är alltså väldigt aktiv, skulle jag också behöva bli. men, nästan alla gym har ju 16 års åldersgräns :/ vet du något som har 15?
dans är riktigt kul ju! Det gick jag också på i två-tre år när jag va mindre ;p

ojdå, har jag inte lagt märket till! måste kolla upp det!

2007-03-12 @ 20:16:30
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

2007: Haha, ja, det kanske man kan säga, men det har blivit väldigt mycket på senaste tiden ;) Hm, näe, jag tränade på gymet i Åkeshov, jättefräscht, men det har också sextonårsgräns, orsaken till att vi fick komma in var att min kompis pappa känner han som äger gymet och har köpt in alla maskiner dit, så då får vi träna där ändå :)

Gör det, kan ju ha hänt andra än mig :)

2007-03-12 @ 20:46:21
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback