Våren 2007

Image and video hosting by TinyPic 

Japp, efter vad jag sett, läst och hört så är orden ovan nyckelorden om du vill vara trendig våren 2007. Men as usual, ta allt med en nypa salt, jag tycker till exempel inte ens att hälften av det där är snyggt. Shortsdräkt kan vara coolt, men jag är alldeles för feg, miniklänning i silver är så himla.. ja, coolt, men jag vågar inte. Neonkläder.. nej, det är inte ens snyggt. Bara ytterst svårburet. Silvriga naglar - njaaa. Däremot kommer jag att ha på mig klänning - of course. Kanske vågar jag chockrosa naglar, enorma armband, oversized t-shirts och smutsigt solblekta pasteller. Nej, slav under modet tänker jag inte bli; några Wayfarers kommer ni i alla fall inte hitta på min näsa i vår och några bootcutjeans kommer inte sitta på mina ben. Hur trendigt det än är.

Kommentarer
Linda

Ja, man vet ju liksom vad som är inne, men man vågar inte ha allt..

2007-03-16 @ 19:08:53
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Nej precis :) Det kan låta klyschigt, men det bästa är ju att ha på sig det man tycker är snyggt och trivs i, även om det är totalt otrendigt :) Jag är själv ingen modeslav, klär mig liksom i det jag gillar, och om det råkar vara modernt så är ju det bara ett plus :) Men det är klart, lite inne vill man ju vara ;)

2007-03-16 @ 21:47:17
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback