Top 5 - Red Things

Okej okej, rött är inte den trendigaste färgen just nu, men jag kan bara inte låta bli att älska den. Så, här är Image and video hosting by TinyPicmina fem most wanted red things.

1. Vem vill inte ha den här underbara, underbara röda, hjärtformade klockan från Marc by Marc Jacobs. Snälla, ge mig! Så fin, så fin.

2. Jordgubbshalsbandet från Kenneth Jay Lane går förstås också bra. Såg det på en expedit när jag var i stan i måndags, och det var så snyggt! Vill ha!

3. Röda skor livar upp en hel outfit, och lackskor är ju det allra, allra trendigaste i skoväg i vår och sommar. Så snälla, ge mig de söta lackballerinorna i färgen Red Soft Patent med rosetter från prettyballerinas.com.

4. Jordgubbar hör sommaren till (okej då, jag har tjuvätit några frusna nu i vinter), men The Body Shops underbara Strawberry Body Scrub med jordgubbsfrön och jordgubbsdoftande Strawberry Body Butter kan man använda året om.

5. Jag har länge velat pröva Essies nagellack, och om jag inte får ett sött rosa så skulle jag gärna ta den här varmt röda färgen, Big Bag Theory. Snyggt!

(Ny kategori, top 5!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback