Smink- och hudvårdskväll

Image Hosted by ImageShack.us
Japp, igår var jag och M på smink- och hudvårdskursen. Var hur kul som helst, även om det blev lite sent. Kom inte hem förrän elva, och hade då både missat Men in Trees och Top Model (trodde jag, det visade sig ju sen att det var inställt på grund av fotboll, Sverige-Nordirland. Ha!) På kursen fick vi prova mitt nya älsklingsmärke (okej, Decleor ligger alltid först), Artistry! Kan inte fatta att jag aldrig hört talas om det märket tidigare, helt underbara hudvårdsprodukter. Sminket var också helt fantastiskt, E.Funkhouser har man ju hört talas om tidigare. Och, det bästa av allt, min beloved moder har lovat att jag ska få en concealer (tredelad, en med gröna pigment, en med röda pigment och en eye makeup base), en vattenfast eyeliner och ett rouge. Woh! Allt från E.Funkhouser såklart. Nu har jag lite jättebråttom, måste sminka mig och fixa håret.

Bilderna är från franska Vouge, och jag tycker att de är helt underbara.

Kommentarer
Linda

Så härliga bilder! Alldels klarblå himmel!

2007-03-29 @ 08:25:03
URL: http://www.xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Jag vet, de är helt fantastiska! Älskar dem :) Speciellt de två översta.

2007-03-29 @ 17:07:39
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback