Sluscious Sugar Scrub

Image Hosted by ImageShack.us
När min kära moder kom hem från Göteborg idag så hade hon köpt världens mest välluktande kroppsskrubb till mig, Sluscious Sugar Scrub Strawberry, från De Laurier. Den luktar så otroligt underbart, jordgubbsgodis liksom. Nu återstår det bara att se hur bra själva skrubben är, men det är ju en annan fråga ;) På baksidan står det "So tempting you could eat it, but don't! Instead rub it alla over your body for all over refreshment. It har added Orange oil to refresh and revitalise." Låter ju lovande ;) Nu ska jag, med värkande mage efter våffelfrosseriet hemma hos J (som ska få egenskrivna låtar skickade till sig från Paris, och få en egen "show" på en restaurang. Lite stolt man blir! :D)  lägga mig i min ganska hårda, men sköna, säng och läsa senaste Cosmo och Solo. Lånade från min vän. J alltså.

Update: Imorse när jag vaknade hade my dear moder ställt in ett set med söta minituber från Ahava! Mineral Body Lotion, Mineral Foot Cream, Mineral Hand Cream och Mineral Shower Gel. Jag älskar Ahava! Woh!

Kommentarer
Linda

Vad lyxigt!

2007-03-26 @ 14:56:58
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malle

Oj så roligt. Gillar badsaker men köpter dt oftast inte utan får det av mamma.. ;) heh.

Coolt med din kompis.. =)

2007-03-26 @ 15:54:33
URL: http://xxmallexx.webblogg.se
Malin

Linda: Jag hoppas att den känns riktigt lyxig :) Den luktar underbart (och lyxigt) i alla fall ;D

Malle: Haha, samma här ;) Fast för det mesta använder jag aldrig upp badbomber och sånt, men en kroppsskrubb använder man ju även när man duschar! :D Ja, det är jätteroligt, är så glad för hennes skull :D

2007-03-26 @ 17:51:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback