Singelshopping?

Image and video hosting by TinyPic



Imorgon funderar jag på att åka själv in till stan och shoppa. Känns som om jag skulle få mycket mer köpt då. Saker som jag verkligen behövde. Men - den stora frågan - orkar jag? Jag är alltid som tröttast på lördagar, om ingen tvingar upp mig vid åtta-nio så är jag seg och trött resten av dagen. Inte kul när man är ledig. Inköpslistan fylls på. Och bockas av. Lite. Säg gärna till om du sett någonting liknande av det jag behöver köpa. Nu är jag tröttröttrött, så jag ska gå och byta om, tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen blir det sängen eller OC-box om jag orkar. Tror att det blir det förstnämnda. Nighty!

Kommentarer
Linda

Ja, man är alltid trött på lördagar, men du orkar!
Knallrosa nagellack finns på Kicks,
Vitt linne,
svart vårjacka
och svarta ballerinor finns nog lite varsom hels.
Hoppas du hittar sakerna!

2007-03-24 @ 09:58:02
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Jag vet, sitter här nu och försöker tvinga mig iväg, haha ;) Har insett att det nog inte blir stan, utan Solna C istället. Närmare och utan bussbyten :) Fast min iPod har gått sönder (IGEN), så jag kan inte lyssna på den på bussen :( När jag trycker på play så spelas inte låtarna, skitkonsrtigt :O Tack för hjälpen med grejerna iaf, nu återstår det bara att se om jag orkar åka iväg ;)

2007-03-24 @ 10:51:04
URL: http://www.mln.webblogg.se
Anonym

visst är det kul att gå på stan med kompisar, men jag får ingenting köpt då. jag singelshoppar alltid bäst!

2007-03-24 @ 11:28:52
Malin

Anonym: Ja, så är det faktiskt :) När man är med kompisar kollar man mest runt och går omkring och köper saker man egentligen inte behöver eller tänkt köpa från början :) Singelshopping är alltid bäst :) Men idag orkade jag som sagt inte, det får bli nästa vecka eller på lovet :)

2007-03-24 @ 12:08:23
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback