Lite allmänt snack

Dagens jag är lite halvt trött och avslagen. Vet inte varför. Kanske för att det är torsdag (veckans värsta dag.) Dagens outfit blev inte så överdrivet spännande heller (hm, mitt humör har en förmåga att avspegla sig i hur jag klär mig); Vitt ribbat linne från H&M, jeans från Cheap Monday, långt guldhalsband från Åhléns, guldballerinor från Din Sko, knallrosa nagellack från Depend och en enormous väska från Puma. That's it. Mer spännande än så blev det som sagt inte. Idag på el gympa så fick man välja mellan lekar (haha, ja) eller innebandy (tycker faktiskt om innebandy, haha, ja, till och med jag som hatar ungefär åttionio procent av alla bollsporter, men lekar kändes lite.. slappare). Vi hade vikare (beloved vaktmästare) och fick hoppa långhopprep. Haha. Det var faktiskt kul, har inte hoppat på typ tre år. Imorgon är det pannkaka till lunch (hehe, måste tala om det. Typ femte gången på terminen vi får god mat. Fisk med kaviartäcke är en favorit bland mattanterna. Inte hos mig) och inlämning av en engelskauppgift, en hemkunskapsuppgift och en svenskauppgift in. Plus biologiprov. Har gjort en fjärdedel av allt, så ni kan ju gissa vad jag ska göra nu.

Kommentarer
Linda

Outfilten lät fiin!

2007-03-29 @ 19:58:51
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Tack :D Kanske inte så speciellt ovanlig, fast liksom.. fin ändå om jag får säga det själv, haha ;) Dina outfits är jättefina! :)

2007-03-29 @ 21:35:33
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback