City Gross och lite tees

Har precis kommit hem från City Gross, där E och jag tillbringat de närmsta tre timmarna. Från början skulle vi egentligen bara köpa lite godis och en fralla, men sen fastnade vi därinne och bara gick runt och runt. Det är så jävla stort! Dessutom fanns det provsmakningsställen lite överallt, var hungrig när jag kom in i affären, men proppmätt när jag kom ut. Vi smakade: Kladdkaka, kex, Lindtchoklad, tunnbrödrullar, köttbullar och pasta, fullkornsvåfflor, Soda Stream-läsk, korv och sylta. Syltan var typ det äckligaste jag ätit. Rekommenderas inte. E råkade också ha sönder en 25-kilos påse med solrosfrön i och välta en (mindre) pyramid toapapper. Sen skulle vi ta bussen hem, men fick skjuts istället av E's pappa. Haha, det var faktiskt den roligaste eftermiddagen jag haft på länge ;) Och ett tips för alla som åker till City Gross oftare än jag (eller bara vill åka buss gratis), det går en buss från Brommaplan till City Gross varje timme. Gratis of course. Har inte bestämt riktigt vad som kommer hända ikväll, men troligen så kommer E och jag hitta på något.

Linda undrade i en kommentar; Så himla fint! Jag MÅSTE verkligen få tag i en tee! Vet du nån affär som har såna?? (helst inte på internet!) Kram! Och eftersom att jag är så otroligt snäll (haha, eller inte) så hjälper jag såklart till ;)
Image and video hosting by TinyPic
Katharine E Hamnetts
t-shirtar kan man köpa på hennes hemsida och på Net-a-porter. House of Holland's tees finns att köpa på deras hemsida. Men om man som du inte vill köpa över internet, så har Topshop ett par liknande alternativ att köpa. Även H&M har en topp med budskap, ett vitt brottarlinne där det står "It's not mine, it's all a loan" på. Kostar 129:- kronor. Tröjorna från Topshop och H&M-linnet är på bilden ovan.

Kommentarer
Linda

Thank u very much!

2007-03-23 @ 19:13:32
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Varsågod :) Vet inte riktigt om det var exakt vad du var ute efter, men t-shirtarna från Topshop är ju ganska lika Katharines, om man bortser från färgerna och budskapen :)

2007-03-23 @ 19:45:25
URL: http://www.mln.webblogg.se
amelie

vill också ha nån snygg tee! helst från house of holland dårå... men jobbigt med frakt och sånt :/

2007-03-23 @ 20:53:18
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin

Visst vill man verkligen ha en? Skulle vilja ha "Choose Life"-teen från Katharine E Hamnett eller någon av de svartvita från House of Holland. Men jag håller med, de är dyra, och så är det jobbigt med frakt och så :)

2007-03-23 @ 23:43:03
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback