Sommardagar

Igår var jag med J inne i stan, hon köpte massor av saker och jag köpte ingenting. Eller jo, ett nagellack från Image Hosted by ImageShack.usMavala i den bubbelgumsrosa nyansen Toulouse (är in lika grisrosa som det ser ut på bilden, färgen ser nästan exakt ut som på Amelies bilder) som Amelie tipsade om. Hittade inte mina beloved shorts eller tunikan från Lindex. Buhu! När vi kommit hem åkte vi och badade med E, och gick sen hem till J där det blev lite sent, så vi sov kvar där. Vi vaknade runt elva för att det var så himla varmt och kvavt och svettigt i hela rummet, jag hade stängt fönstrena runt fyra för att fåglarna kvittrade, och solen lyste rakt på fönstret. V a r m t!

Och jaa, för ett tag sen åkte J till gymet och E till stan för att köpa ett plektrum (hon spelar inte gitarr, så användningsområdet för plastbiten är hittills okänt) och jag var för trött för att följa med, så nu sitter jag i solen med min laptop i knät och dricker iste. Ikväll blir det väl bada och klura ut vad jag ska ha på mig när jag åker till Gröna Lund imorgon. Hm.. alltid ett problem.. Vilken är er bästa "tivolioutfit"?

Och glöm inte att vara med och tävla :)















Kommentarer
lizzy

åh älskar verkligen färgen på nagellacket :) kul med gröna lund, haha ett tips bara som du säkert har hört förut - ha inte kjol på dig bara :D det är inte så kul när man åker frittfall och har kjol på sig haha ;)

2007-06-26 @ 15:27:39
URL: http://lizzzien.blogg.se
amelie

åh, haha, älskar det lacket :) hade gärna vart på grönan imorn. men de har ju stängt fritt fall! sämst!

2007-06-26 @ 22:43:05
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin<3

Åh, Vad kul, Ska du till grönan idag eller imorgon? Jag ska dit idag :P Om det inte blir FÖR regnit. :P

2007-06-27 @ 08:47:04
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se
Malin

Lizzy: Jag också, perfekt bubbelgumsrosa :D Ja, älska Grönan! Hahaha, nej, kjol + Fritt Fall är inte en lyckad kombination ;) Fast nu är ju Fritt Fall stängd :( Fast det är iofs inte så bra att åka Extreme med kjol heller ;)
Amelie: Det är perfekt :) Ja, det är dåligt, man måste åka Fritt Fall om man åker till Grönan, så är det liksom bara ;)
Malin: Ja :D Skulle egentligen åkt idag, men eftersom det regnade så mycket var det bara jag och två till av alla som skulle åka som ville åka trots att det spöregnar, så det blir inget för mig idag :) Åker troligen imorgon, och om inte så blir det nästa vecka tror jag :)

2007-06-27 @ 10:08:29
URL: http://www.mln.webblgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback