JAG HAR DEN!

Gårdagen var helt underbar! Jag och M åkte in till stan runt elva, och gick och kollade runt lite. Sen åt vi lunch på Åhléns City (ni vet den där restaurangen som ligger inuti), kollade i lite fler affärer och gick sen och köpte glass på Montis och gick bort till Kungsan och åt den. Det var varmt och solen sken hela tiden. Kan det bli annat än perfekt? Hittade en del saker också, först och främst: JORDGUBBEN! Fast den var inte riktigt som jag ville ha den.. Det fanns enligt tjejen i affären en stor, svart jordgubbe och en liten röd. Den stora svarta var helt perfekt - en exakt kopia av KJL-halsbandet, såg verkligen på pricken likadan ut - förutom färgen. Jag ville ju ha en röd gubbe! Men den röda jordgubben var mycket mindre, och med strass istället för guldpluppar (själva jordgubbsfröna alltså.) Men den var ju röd, så det blev den trots att den svarta egentligen hade finare "form". Men jag är supernöjd! Enligt tjejen i affären tog de där halsbanden slut på bara ett par dagar, så jag hade tur när jag kom dit, de hade precis fått in nya. Så om ni vill ha en jordgubbe (finns örhängen och armband också), skynda er till Guldfynd i Gallerian! Det blev lite mer fynd också, två farfarströjor från BikBok för 99:-. Där kan man verkligen snacka fynd, för tröjorna hade kostat 349:- styck, och nu fick jag två för 99:-. Fanns i fyra färger, gul, grön, vit och mörkblå. Köpte vit och mörkblå (ser helt sjuk ut i grönt och gult.) Dagen avslutades med nattligt telefonsamtal till E.

Image Hosted by ImageShack.us

Idag ska vi åka ut under dagen med vår båt, tråkigttråkigttråkigt, men jag blev tvingad att följa med. Buhu. Efter det ska jag köpa klorin för att bleka bort en målarfärgsfläck på ett linne, samt göra om ett par jeans till ett par shorts. Om jag hinner. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Linda

Åh, jordgubben var såå söt!!
Och tröjorna för den delen med..!
Hmm, just ja! Jag ville ju ha hjälp av dig!
Kan jag inte typ skriva min inloggningsadress och lösenord på nåt gammalt inlägg hos dig, så du kan gå in och hjälpa??

2007-06-04 @ 16:24:43
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Tack :D Tröjorna blev lite konstiga på bilderna, men de är mycket finare i verkligeten :) Absolut, annars kan du mejla lösenord och inloggningsadress till min bloggmejl, [email protected], så kan bara jag se lösenordet och det. Skriv hur du vill att det ska se ut i mejlet också, alltså själva designen på bloggen, annars blir det svårt att göra om :)

2007-06-05 @ 12:33:49
URL: http://www,mln.webblogg.se
Malin

Till alla som läser bloggen: Det har blivit något fel igen, samma sak som hände mig i vintras har hänt igen. Jag kan inte publicera inlägg. Eller jag publicerar dem, men de kommer inte upp i bloggen. Har skrivit till webblogg.se och hoppas att de kan ordna detta lika smidigt som förra gången. Så håll ut (;)), jag är tillbaka så fort som möjligt :)

2007-06-05 @ 12:59:41
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback