Grönan och lite shopping

Hade sjukt kul på Grönan igår! Var där i nio timmar, men det kändes max som tre. Från att ha varit nio stycken som skulle åka blev vi bara fyra, jag, E, M och E's kompis Alex. Dock hade vi lite otur, Fritt Fall var som sagt avstängt, och när vi kom till Grönan vid ettiden så var stora delar av Gröna Lund avspärrat och det körde brandbilar överallt. Senare fick vi reda på att det brunnit i Lustiga Huset, så det var avstängt halva dagen. Provade den nya berg&dalbanan Kvasten också, var helt okej. På plussidan: Kul idé att åka med fötterna fritt hängande, bra att det var en speciell kö om man ville sitta längst fram, så man var helt säker på det och så var det roligt att de hade byggt upp bra "kulisser" eller vad man ska säga, huset där kön var var verkligen gjort som ett gammalt hus med kvastar och ljuskronor i taket, skrattande häxor och knakande bjälkar, och på minussidan: väldigt kort, inte det minsta läskig (och då menar jag verkligen inte det minsta, ingen läskig backe eller någonting) och extremt långa köer. Men bäst av allt var som vanligt Popexpressen och Extreme, mina all time favourites.
Image Hosted by ImageShack.us
Bilderna är lånade från Gröna Lunds hemsida.

Idag var jag och J inne i stan en liten stund, köpte en rosa, ribbad tee med knappar i 100% bomull för 99:- på BikBok (den har en helt annan rosa nyans än på bilderna, är mycket mer rosa och mindre lilablå. Och glittret jag har på huden var det J som ordnade, hon anföll mig med en glitterpuff på H&M) och ett par shorts i mjukisbyxetyg från JC, kanske inte världens hetaste, men grymt sköna! 149:- var de absolut värda, kommer bli perfekta på båten!


Kommentarer
Linda

Så snyggt!! :D:D
Ja, har hört att de spärrat av fritt fall överallt eftersom det var en tjej som fick fötterna NEDSLITNA i fritt fall i typ USA, elr vad det var. Vågar iaf inte åka fritt fall och om detta som hände vågar jag verkligen inte göra det :P
Tack, tack, TACK! Så jätte mkt för att du fixade min blogg, blev jätte fint!! :D:D

2007-06-29 @ 22:44:38
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin<3

Svar: Ja hade det jätte bra. Ååh, vill oxå till Gröna Lund med asså det regnade som fan när vi skulle dit så vi åkte till HeronCity & gick på bio :) Jätte söt tee :)

2007-06-30 @ 13:58:30
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se
Malin<3

ÄLSKA EXTREME !!! <3 & Fritt fall & uppskjutet ;P

2007-06-30 @ 13:59:16
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se
lizzy

åh jag älskar gröna lund :) jättefina bilder och söt topp :)

2007-06-30 @ 23:06:36
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Malin: Vad bra :D Synd det där med regnet, men bio är ju också kul och mysigt! Har inte varit på Heron City på evigheter nu när jag tänker efter :O Tack :D Och ja, haha, ÄLSKA EXTREME!
Lizzy: Jag också, verkligen så himla roligt att vara där :) Om du syftade på bilderna från Grönan så är det inte jag som tagit dem, lånade dem från Gröna Lunds hemsida :) Skulle skrivit dit det, men glömde bort det. Men nu står det iaf :) Tack så jättemycket :D

2007-06-30 @ 23:58:34
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

ps, jag menade att bilderna på din topp var jättefina faktiskt :) hihi.

2007-07-04 @ 08:02:07
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Haha, vilken tur, skulle blivit lite pinsamt ifall någon trodde att jag tagit dem ;) Förstår iofs inte hur någon skulle kunna tro det, jag är absolut inte så bra på att fota, och jag undrar hur jag skulle lyckats med bilderna till Kvasten och Jetline, men jag tänkte väl inte riktigt ;) Men tack så jättemycket! :D

2007-07-04 @ 23:36:52
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback