Breaking News

- Innan Paris Hilton ens anlänt till fängelset där hon skulle spendera sina närmaste veckor så hade hennes fyrtiofem dagar förminskats till endast tjugotre, på grund av gott uppförande. Läs de sju första orden igen och inse hur sjukt det här. Dock blev hon utsläppt efter tre dagar igen på grund av "psykisk ohälsa" (enligt personalen på anstalten så ska Paris ha gråtit sig igenom nätterna och "varit nära en psykisk kollaps". Så, resten av tiden kan hon tillbringa hemma i sitt eget hus, med endast en elektronisk fotboja kvar som minne efter fängelsestraffet. Ett kortvarigt minne dock, den behöver bara sitta på i fyrtiofem dagar.

- House of Holland's berömda och hypade tees med tryck är snart ett minne blott. Grundaren, Henry Holland, har bestämt sig för att lägga ner hela konceptet. Han tycker att det inte är någon idé att fortsätta längre i och med att budgetkedjor som Topshop och H&M börjat producera kopior (okej, kopior och kopior, men mycket liknande tröjor.) Så, våren 2008 kommer den sista teen att säljas - så om du vill ha en, skynda fynda!

- Både hudvårdsmärket Neutrogena och Lancômes doft Trésor har nya ansikten. Neutrogena har valt Jennifer Garner och Lancôme Kate Winslet. Men jag säger som Lipgloss Bitch; varför, varför, varför valde man inte att göra en makeupkollektion kring Kate istället? Ansikte för en parfym? Hallå, hur kul är det? Hoppas Lancôme tar förnuftet till fånga och att vi får se Kate involverad i ett roligare sammanhang snart. Jennifer för Neutrogena känns däremot helt rätt.
Image Hosted by ImageShack.us


Kommentarer
Linda

Ok.. Jag undrar vrf de egentligen går på att Paris ska bättra sig?? Hon ksk har mutat dem.. ;)
Angående ny design på min blogg, så syns det inge resultat på den sidan du fixade, hur det kom sig..
Ha det bra!!

2007-06-16 @ 19:54:24
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin<3

Om jag var Paris så skulle jag suttit ut mitt straff även om det var längre, :D

2007-06-16 @ 21:08:58
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se
lizzy

altså det e ju sjukt "innan ens paris anlänt till fängelset förminskas dagarna till 23 på grund av gott uppförande".. öööh, vad fan tänker dom på ?
ps, nu e jag hemma igen :)

2007-06-17 @ 09:56:26
URL: http://lizzzien.blogg.se
amelie

haha, visste att hon inte skulle klara det.

2007-06-17 @ 18:49:05
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin

Linda: Hahaha, ja, det kan ju vara en anledning ;) Vad konstigt :O När jag går in på den så funkar den. Kanske skrev fel adress till dig? Skickar den igen i ett nytt mail så kan du prova igen :) Desamma!
Malin: Även om vi tycker att hon har förtjänat det (vilket jag verkligen tycker att hon har, dessutom är det ju en väldigt, väldigt kort tid, det är ju inte direkt livstid) så är det klart att ingen vill sitta i fängelse. Men jag tror att hon trots att alla lovat att hon inte ska det, specialbehandlas.
Lizzy: Jag vet, som om hon vore bättre än någon annan? Om någon "vanlig" människa hade kört utan körkort så hade de ju inte alls gjort på samma sätt! Vad bra att du är hemma igen, har saknat dig och ditt bloggande :D
Amelie: Ja, haha, trodde inte heller att hon skulle det ;)

2007-06-18 @ 21:48:17
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback