Back on track

Hemma från Finland igen! Har haft sjukt roligt, även om jag är så trött att jag skulle kunna somna stående. Blev inte speciellt mycket inköp för min del, bara en vit, fyrkantig skål med en rosa Marimekko-blomma i botten fick följa med hem (vet inte riktigt vad jag ska använda den till, men den var så söt att jag var tvungen att ha den.) Drömmen just nu är ett rosa Marimekkoparaply.. 
Image Hosted by ImageShack.us
Skolavslutniningen var jättemysig, även om jag fortfarande inte riktigt fattat att jag verkligen har sommarlov, och att jag inte kommer gå in i skolan igen på tio veckor. Efter själva grejen i skolan (är min skola den enda som inte har skolavslutning i kyrkan?) gick jag hem för att byta om (skulle direkt till genrepet inför dansuppvisningen efteråt) och överraskades då av  presenter.  Av mamma och pappa fick jag 825:- (om man räknade ihop mina betygspoäng och multiplicerade de med 3 så blev det just 825, och de hade bestämt att jag skulle få det i pengar!), av farmor och farfar 400:- plus tre armband med sötvattenspärlor och av mormor och morfar en bok som jag velat ha ända sen den kom ut. Och mina betyg? Jag är nöjd! Sju MVG, sju VG och 3 G. Nu ska jag återgå till att göra det enda jag orkar med idag - ingenting.

Kommentarer
evelina

jäävlar vilka bra betyg! :D och många :O

2007-06-15 @ 15:17:51
URL: http://delightful.blogg.se
Linda

Aa, låter superhärligt!!:D:D
Och grattis till toppenbetygen!!!

2007-06-15 @ 20:25:18
lizzy

omg vila bra betyg, grattis :)

2007-06-17 @ 09:58:49
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Evelina: Tack eller vad man nu ska säga :) Jag vet, de är jättemånga, men på våra betyg står det inte "SO" och "NO", utan Historia, Religion, Samhällskunskap och Geografi, och Kemi, Teknik, Biologi och Fysik. Tror att det kan bero på det, även om jag trodde alla skolor skrev så.
Linda: Ja, det var det verkligen :D Älskar skolavslutningar! Tack så jättemycket :)
Lizzy: Tack så jättemycket till dig också :D

2007-06-18 @ 21:30:58
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback