Vem är äldst? - Vinnaren

Yes, så snabbt gick en vecka! Nu har tävlingen avslutats, och det är dags att berätta vem som vann. Och, personen som hade alla rätt och svarade först är Jenny! Grattis! Rätt svar är alltså:


1:
Paris är född 1981, alltså är tjugosexåringen ett år äldre än Kirsten Dunst.
2: Tjugosexåringen Rachel Bilson är faktiskt hela fem år äldre än Mischa Barton som bara är tjugoett, alltså är Rachel född 1981 och Mischa 1986.
3: Okej, här har jag klantat till det lite. Jag hade missat att både Gwyneth Paltrow och Cameron Diaz var födda samma år, 1972, så man får rätt oavsett om man svarade Cameron eller Gwyneth. Sorry!
4: Alla hade rätt på den här, Jennifer Lopez är fem år äldre än sin trettiotvååriga kollega Angelina Jolie.

Update:  Jag har gjort så många misstag när det gäller den här tävlingen, och nu uppmärksammade Jenny mig på att jag gjort ett till. Självklart var det Jenny som vann. Hon hade rätt på den första frågan (det är ju Paris som är äldst och inte Kirsten, of course, det var jag som tänkte helt fel när jag kollade vem som vann.) Så förlåt så jättemycket Jenny!

Kommentarer
amelie

hade för mig att rachel var äldre än mischa... man kan tro att hon är fem år yngre, lätt!

2007-07-01 @ 17:23:09
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin

Jag hade ingen aning om det tills för ett par veckor sen, tycker precis som du att man lätt kan tro att Rachel är fem år yngre! Vet inte varför, men Rachel bara känns mycket yngre.

2007-07-01 @ 17:31:13
URL: http://www.mln.webblogg.se
Jenny

Om jag inte har helt fel nu... hade inte jag alla rätt, och postade min kommentar först?

2007-07-01 @ 23:26:21
URL: http://chocolatecoveredcherry.blogg.se
Malin

Gud, förlåtförlåtförlåt, jag tänkte helt fel! Jag tänkte att Kirsten var äldre än Paris (haha, lurades av min egen tävling) och därför så skrev jag att Linda vann, men jag hade fel. Det var självklart du som vann, förlåt!

2007-07-02 @ 10:50:27
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback