Top 5 - Bracelets

Glöm halsband, ringar och örhängen. Okej då, förträng dem inte helt, men fokusera på det som definitivt är trendigast just nu - armbanden.

Image Hosted by ImageShack.us
1: Snyggt, snyggt, snyggt från CC Skye. Skulle helst vilja ha ett i varje färg såklart, men det får vänta tills jag blir miljonär. Så länge går ett exemplar i svart och guld alldeles utmärkt.

2: Giles Deacon kan det här med armband. Skulle inte ha något som helst emot att ha det här guldiga mästerverket på handleden. Från Mulberry for Giles.

3: Behövs det här ens förklaras? Hermés armband är riktigt snygga, och det här är inget undantag. Fint i alla färger, men kanske allra coolast i orange.

4: Jättesött (och dyrt) guldarmband från Bing Bang format som en rosett med tillhörande kedja. Så fint! Skulle passa perfekt på min handled, haha. Synd på priset bara.

4: Juicy Couture Starter Bracelet är som jag skrev förut egentligen till för att har de söta berlockerna på, men jag tror att det är fint att bara använda det som det är också. Hm, börjar se en likhet mellan alla de här armbanden. En guldig sådan.

Och ja, bildkvalitén suger, men det ska ordnas så snabbt som möjligt. Trust me.

Kommentarer
lizzy

jag brukar inte andvända armband så ofta men borde kanske göra det för om man tänker efter så är det riktigt fint faktiskt :)

2007-07-25 @ 19:14:31
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Inte jag heller, men jag har lovat mig själv att börja eftersom att det, som du säger, är riktigt fint :)

2007-08-16 @ 08:30:59
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback