Skärgården!

Nu åker jag ut i Stockholms skärgård på obestämd tid, är dock borta minst en vecka och max två, det beror lite på Image Hosted by ImageShack.usvädret och vad vi känner för. Ska träffa mycket folk där ute, men bland annat faster som nyss berättade att hon är gravid. Jag ska få en sjätte kusin! Känns extra speciellt den här gången också, eftersom att jag står min faster mycket närmare än båda mina morbröder (som är pappor till resten av mina kusiner.) Så, nu säger jag hejdå med det här kollaget som jag knåpat med ett tag (och bland annat lärt mig hur man skuggar saker och gör saker genomskinliga under tiden. Det kanske märks att jag inte är sådär överdrivet bra än? ;) och så hoppas jag att ni får två lika bra veckor som jag hoppas på att få. Nu ska jag bara packa ner senaste numret av Elle i min väska (som tyvärr inte är från Fendi som den på bilden) och bär det av mot båten. Adios!

Har en ny design också som ni kanske ser, är inte helt nöjd, men ändå bättre än den gamla. Den här får duga tills jag kommer tillbaka och kan göra en ny (har redan lite nya idéer..) Vad tycker ni?

Kommentarer
Manda

svar: Ja, jag är malins lillasyster:)

2007-07-09 @ 21:07:06
URL: http://amandakarlsson.blogg.se
amelie

åh vad mysigt :D jag älskar skärgården, men bara när det är fint väder ;) ha det bäst!

2007-07-17 @ 12:45:55
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin

Manda: Ah, misstänkte det ;) Vad kul :)
Amelie: Haha, ja, eller hur ;) När det regnar är det verkligen inte kul. Detsamma :D

2007-07-20 @ 15:06:18
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback