Skansen and some serious shopping

Image Hosted by ImageShack.us

I förrgår kväll kom mina sysslingar med familj (mammas kusin plus man och barn alltså) hit upp till Stockholm från Göteborg för att hälsa på i några dagar. Så, igår bar det av in till stan för some serious shopping tillsammans med min syssling S. Köpte inget själv, ska försöka spara lite pengar, men S köpte en hel del. Efter fem timmars springande i affärer plus god lunch mötte vi upp med resten (som typ gått och kollat på slottet och grejer) för att gå på Skansen i ett par timmar. Har inte varit där sen jag gick i trean (eller var det fyran?), så det var lite kul. Föll pladask för kattungarna, satt och klappade och klappade hur länge som helst, och kunde inte slita mig ifrån dem, haha. Så underbart gulliga! Just nu är mitt största begär en söt, mjuk liten kattunge som kan ligga i mitt knä och spinna. Aww. Har jag sagt att jag är en kattmänniska?

En sak som är lite sämre är att alla kollage och bilder som jag laddat upp via tinypic.us har slutat fungera och tyvärr aldrig kommer börja funka igen eftersom att sidan bara försvunnit helt plötsligt, har lyckats rädda en del som jag hade sparat i datorn, men en mängd bilder är borta föralltid. Inte kul. Skitsur.

Och ursäkta för den sugiga bildkvalitén ovan, var tvungen att förminska bilderna sjukt mycket för att de skulle få plats på anslagstavlan. Sorry! Om du klickar på länkarna i texten så kan du dock få se en del av bilderna i normal storlek och med bättre kvalité.

Kommentarer
Linda

Kul kul!! :D:D
Sjukt snygg din blogg har blivit!!
Vi ska ksk skaffa kattungar från en granne.. Så söte de var!!
Sommarkramar Linda

2007-07-21 @ 21:53:00
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Ja :D Tack så jättemycket! Är inte helt nöjd än, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska se ut, så det får vara så så länge :) Ska du? Åh vad avundsjuk jag blev nu! Kommer inte få katt förrän jag flyttar hemifrån (eller då blir det väl snarare jag som köper katten ;)) :( Visst var de? Är helt kär! Märkte dock att jag missat att länka till den sötaste bilden (länkat till samma bild två gånger), ska försöka fixa det :) Kram!

2007-07-21 @ 22:28:25
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback