Nicole gravid!?

Ja, i alla fall om man ska tro Us Weekly. Men ska man det? Tveksamt säger jag. Tror inte på det förrän hon bekräftat Image Hosted by ImageShack.usdet själv. Men visst vore det kul? Då kanske hon äntligen, äntligen kan börja gå upp lite i vikt också. Pappan till barnet (om det nu finns något sådant) är Joel Madden (okej, vem annars?) och enligt en källa så är "everyone's happy, everyone's good, everyone's getting along". Om det nu skulle vara sant så tror jag nog att hon bekräftar det själv snart, så det är bara vänta och se.. Skriver så fort jag fått reda på mer. Vad tror ni?

Dessutom ska Christina Aguilera tydligen också vara gravid. Och Julia Roberts har nyss fött ett barn. Snacka om babyboom! Om alla rykten är sanna alltså..


Kommentarer
isabelle

jag tror det :)
och btw, christina aguilera är också gravid ^^

2007-07-07 @ 19:24:39
Malin

Jag hoppas verkligen att det är sant :) Jaha, hon också, vad roligt :)

2007-07-07 @ 20:47:20
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback