Mina körsbär

Var i stan en stund mitt på dagen med E idag, och hade lovat mig själv att inte köpa något, men när jag såg fotlänken med körsbäret på var det kört. Jag älskar silver och jag älskar körsbär - vad göra annat än att köpa? När jag kom hem började jag ångra mig lite, kanske är jag inte fotlänkstypen (om det nu finns någon sådan) ändå. Men, jag kom på den geniala idén (den fjärde juli är tydligen överdrifternas dag) att ta bort körsbärsberlocken från själva kedjan och sätta den på kedjan till mitt halsband med silverhjärtat (alltså jag tar bort hjärtat och sätter dit körsbäret istället, inte båda på samma gång) och voilá - ett körsbärshalsband! Måste bara leta reda på en tång, sedan ska halsbandet skapas..

Kommentarer
evelina

vart har du köpt det? :)

2007-07-05 @ 18:40:31
URL: http://delightful.blogg.se
Malin

På JC för den skakande summan 29:50:- ;)

2007-07-07 @ 10:16:17
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback