Back on track!

Nu är jag tillbaks igen, tills vidare åtminstone. Åker iväg igen om några dagar, men tills dess är det hemma som gäller (logiskt, eller hur? ;)) Välkomnades av en regn-, hagel och åskskur, nya numret av VR (som jag inte alls gillar nu sen Ebba slutade, låter den här prenumerationen ta slut, sen är det no more VR för mig om inte tidningen förändras radikalt. Tycker mycket bätte om Elle) samt av insikten att de cirka tjugo bilder som jag laddat upp genom Tinypic.us här på bloggen (dvs alla kollage och sådant) slutat fungera och inte längre visas eftersom att det har hänt något med sidan. Buhu! Om det inte fixar sig kan jag inte få tillbaka en del av dem, eftersom att jag raderat dem från datorn. Inte bra.

Annars har jag haft det bra därute, har varit bra väder och så, även om det varit kallt i vattnet (ingen och inget kan få i mig i sjuttongradigt vatten, eller jo, med undantag av E då.) Nästa gång vi åker ut följer M med också, och blir det så mycket roligare vill jag lova. Längtar!

Nu ska jag fortsätta med att packa upp. Och läsa slutet på Isprinsessan. Och ringa J och M. Och läsa igenom alla inlägg på alla bloggar som jag missat när jag varit borta. Roligt alltihop, förutom det där med uppackandet. Hatar att packa upp. Hm.


Kommentarer
Cassandra

Åh! Jag har saknat! :)

2007-07-19 @ 14:41:33
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Svar: Ja, jag är Malins lillasyrra :)

2007-07-19 @ 19:42:12
URL: http://mandakarlsson.blogg.se
Malin

Cassandra: Saknat din blogg också, så glad att du är tillbaks! :D
Malin: Okej, vad kul :D Gissade på det ;)

2007-07-20 @ 15:07:12
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback