Mor Cosmetics

                                Mor Cosmetics
Mor Cosmetics är ett (för mig helt nytt) australienskt märke som startades av Diana Burmas och Dion Luretigh. De satsar på ljuvliga förpackningar och produkter av hög kvalitet, innehållande extrakt från blommor, frukter, nötter och örter. Dessa produkter ger mig starka habegär, skulle det inte kännas underbart att kunna hala upp en härligt rosa burk med Marshmallow Lip Delight ur väskan? Eller smörja in sig med ett godisluktande Marshmallow Body Butter efter duschen? Åh, märks det att jag är besatt? ;) Märket är inte helt otippat en favorit hos Australiens stora stjärnor, till exempel Kylie Minouge och Elle McPherson. Mor finns att köpa både på internet (till exempel svenska webshoppen Accessora) och på NK, både i Göteborg och Stockholm. Tipsa mig gärna om ni vet om några fler ställen som säljer Mor (favoriten C/O Stockholm säljer inte märket, det är det enda jag vet)

Vad tycker ni om Mor?

Kommentarer
amelie

mor har iaf sötaste förpackningarna!

2007-01-22 @ 20:14:48
URL: http://amliii.blogg.se
Malin

Amelie: Visst har dem? :)

2007-01-23 @ 18:48:23
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback