Malin listar

Snor den från Evelina

?Vad heter du?
Malin :)
? Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte. Typ.. Malin? Jag vet inte, det finns så många fina namn!
? Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jennie, Amanda
? Vilket stjärntecken är du? Skytt
? Vilken årgång är du? Nittonhundranittiotvå
? Vart bor du? Ungefär två mil utanför Stockholm
? Bott utomlands? Nej, men kommer förhoppningsvis någon gång.
? Flyttat antal gånger? Två gånger. När jag var två och fyra år.
? Vart skulle du vilja bo? Just nu, Sverige, i framtiden.. typ USA?
? Hur lång är du? 170 centimeter lång/kort (allting är relativt)
? Hur mycket väger du? Jag gillar inte att prata  om vikt, alla missbedömer mig alltid, men jag kan säga att min vikt ligger mellan 40 och 45 ;)
? Hårfärg och frisyr? Snedbena, snedlugg, långt, halvlockigt, blont
? Ögonfärg? Mörkblå, men villvillvill och har alltid velat ha gröna.
? Mest nöjd med? Ehm, typ håret? Eller jag vet inte.
? Skostorlek? 38-39. Vill ha små fötter, mina är så lååånga och smala.
? Glasögon? Nej, inte linser heller :)
? Har du några piercingar/tatueringar? Hade hål i öronen förut, men lät de växa igen. Dumma människa!
? Plånbok? Haha, ska vi inte prata om. Köpt på en Finlandsbåt. Svart med onämnbart motiv på.
? Tandborste? Grönblåvit från Pepsodent ;)
? Smycken? Olika, favoriten just nu är silverhalsbandet med hjärtberlock
? Solglasögon? Mörka, stora. Just the way I like it.
? Underkläder? Säger som Evelina, det varierar of course ;)
? Nagellack? Varierar mellan fransk manikyr, mörkrött, genomskinligt och ljusrosa. Besatt av mina naglar!
? Mp3? Har ingen och vill inte ha någon heller (haha, jag är udda)
? Mobil? Nokia 6230 (otroligt kvinnligt och ungdomligt, I know. Not.)

Kommentarer
lizzy

kul lista :)

2007-01-21 @ 14:31:57
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Lizzy: Gör den du också :)

2007-01-21 @ 17:49:46
URL: http://mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback