Loreal Volume Shocking

Har växlat mellan mascaror så himla länge, har provat allt från L'oréal till Kanebo och Lancôme. Men aldrig hittat någon jag är riktigt, riktigt nöjd med. Just nu har jag Lash Architect från L'oréal, den är helt okej, lite för kletig kanske, och man får inte speciellt mycket längd och volym med den, bara om man applicerar väldigt noggrant. Tycker också att det kommer upp alldeles för mycket mascara när man tar upp borsten, man måste skrapa av den för att inte få klumpar i fransarna. Men, nu till huvudsaken - L'oréal Volume Shocking. Har velat prova den länge eftersom att den fått så himla mycket positiva reaktioner, till exempel från Evelina. Har som sagt funderat på att köpa den länge, men nu har jag bestämt mig, efter att Lash Architect har blivit gammal (om typ ett par månader, slänger alltid mina mascaror efter fyra-fem månader) så ska jag köpa den här. Är det någon mer än Evelina som provat den? Är den bra? Dålig? Något jag har tänkt på är att man måste vara otroligt noga när man applicerar det svarta, om det vita syns så måste det ju se väldigt.. otrevligt ut.

Image and video hosting by TinyPic

Men, som sagt, åsikter om Loreal Volume Shocking? Bra, dålig eller underbar? Jag vill veta :D

Kommentarer
Melinda

Jag har haft den. I början tror jag att jag tyckte att den var riktigt bra, och jag var nöjd. Har för mig att jag fick ganska långa fransar med volym. Men efter ett tag tyckte jag den tappade effekten, fast det kanske berodde på att den blev för gammal..? :P Och jo, visst är det så att det gäller att vara noga med den svarta! Annars får man ju lite vitfläckiga fransar. ;)

2007-01-16 @ 01:09:14
evelina

i lööv it! (; aa, man måste vara ganska noga med den svarta borsten.. men inte direkt petnoga!

2007-01-16 @ 11:32:25
URL: http://delightful.blogg.se
2007

jag hade den för ett tag sedan, men är inte särskilt imponerad :/ fransarna blev alldeles för tunna och så, själv använder jag maybelline Voulum´ express! som jag starkt kan rekomendera, den är både billig och fransarna blir långa och fylliga (om man jobbar med mascaran ett tag) ca 70-80:- kostar den!

2007-01-16 @ 12:04:36
URL: http://noll7.blogg.se
Linda

vrf behövde du ta till me lösenord?

2007-01-16 @ 12:36:05
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Melinda: Det låter jättebra, jag tycker att alla mascaror brukar bli dåliga på att bygga upp en bra längd efter ett tag, så om det berodde på att den var gammal så spelar det ingen roll för mig :) Haha, ja, vitfläckiga fransar är ju inte snyggt ;) Tack för att du berättade :)

Evelina: Vad bra, jag hinner aldrig vara särskilt noga på morgonen ;) Och så är jag ganska död också, så jag orkar inte vara noggrann heller ;)

2007: Aha, blir det typ spindelben? Det är inte snyggt. Men det kanske är olika på olika fransar, eftersom att vissa är jättenöjda ;) Tack för tipset på Maybellines mascara, ska kolla in den också innan jag bestämmer mig :)

Linda: Därför att en person som jag helst inte vill ska läsa min blogg råkade få reda på adressen (trodde jag), men som tur var hann jag fixa till så att h*n inte kunde se adressen något mer. Men jag kommer ändå att ha den skyddad ett litet tag till, ifall att :) Närmare än så kan jag inte förklara just nu :P

2007-01-16 @ 14:43:23
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback