Jag har tråkigt

Idag är en sådan där ovanlig dag då man bara känner att allting är så himla, otroligt trist. Jag har verkligen ingen lust eller ork till att hitta på något kul, men jag har heller ingen lust att sitta hemma hela dagen. Vad göra? Jag skulle kunna sitta och läsa bloggar, kolla på tv och läsa Jane Eyre (är på sidan 241 av 542. Gosh vad jag kommer vara glad när den där boken är utläst så att jag kan börja på något roligare) hela dagen eller så skulle jag kunna hitta på något roligt med någon av mina kompisar. Kanske ringa någon och föreslå en (shopping)runda på stan? Eller vad som helst. Men jag har ingen lust. Alls. Usch, det här blev ett lika tråkigt inlägg som min dag (förmodligen) kommer vara. Hoppas ni får en bra lördag iaf. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Linda

halva min släkt kmr till mig..
men hitta på någe me dina kompisar, d ksk känns tråkigt nu, men när man väl e me dem, så blir det kul! Ha det bra!

2007-01-13 @ 13:15:19
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Vad kul :) (eller? ;D) jag tänkte på det först, men sedan så fick jag en sådan himla lust att bada (i badkar alltså ;D) så jag gick och badade i två timmar. Sedan tvättade jag håret och typ peelade mig och så, åt lunch, läste lite och nu sitter jag här. Så blev det med den lördagen ;) Hoppas att du ahde en jättebra dag!

2007-01-13 @ 15:49:21
URL: http://www.mln.webblogg.se
Linda

va kul!
elr njaa, d var väl inte så roligt, men jag undrar om du har handlat från ASOS nån gång? För vet du då hur mkt frakten kostar? Det beror ju på vikten, men på ett ungefär??

2007-01-13 @ 16:56:04
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Synd :/ Nej, det har jag inte, men jag har varit sugen på det länge. Har ingen aning hur mycket frakten kostar, har du kollat överallt på hemsidan? Det borde stå där :) Skriver om jag skulle få reda på det eller hitta det på hemsidan ^^

(och om någon som läser det här vet, så var snälla och skriv en kommentar)

2007-01-13 @ 16:58:30
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback