Grattis J!

Eftersom att jag slutar efter lunch måndag, tisdag och onsdag (utvecklingssamtal) så hann jag med en sväng in till stan trots alla en miljard läxor. Letar fortfarande efter de perfekta, svarta stövlarna/ankelbootsen, men jag börjar inse att de aldrig kommer att dyka upp. Åkte in i sällskap med E, som var tvungen att åka hem och träna efter ett par timmar, så jag strosade omkring själv ett tag tills jag mötte upp med mamma som bjöd på middag och sällskap hem.
Image and video hosting by TinyPic
Idag fyller J 15 år, så grattis! Ringde för ett tag sen och hon var överlycklig, hade fått en resa till Tyskland för att se sitt älskade Tokio Hotel. Nu ska jag se på Grammisgalan (med Carina Berg som programledare, se bilden) och plugga engelska, och om jag hinner, kolla på SATC (klockan 00:05 på tv3 ikväll.)

Kommentarer
lizzy

åh jag glömde bort att titta på grammisgalan när den var på tv :/

2007-02-03 @ 16:07:07
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Lizzy: Det gjorde jag också, kollade bara de sista minutrarna plus lite av typ efterfesten :/ Jag liksom började göra en massa annat och så glömde jag bort det. Åhh ;(

2007-02-03 @ 21:34:44
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback