Förkylning, here I come!

Jag visste att det skulle hända. Hej förkylning, här är jag! Idag ska vi ha E's familj på middag. Tyvärr är E i Karlstad på friidrottstävlingar så jag hade tänkt hitta på något annat ikväll (jag menar, hur kul är det att typ leka med lego och spela Harry Potter 3 med min kära broder och hans kompis?) Men, så blev det inte, jag är helt otroligt jävla förkyld, halsen värker, näsan rinner och huvudet spränger. Så blev de med de kvällsplanerna. Fan. Det blir väl till att kolla på Let's Dance (hahaha, ironi) och äta fruktsallad med min kära familj plus gäster. Jippie.

En liten ljuspunkt på dagen iaf, mam ska bjuda mig på ansiktsbehandling + ögonfransfärgning om någon månad (typ för mina betyg eller något sådant, jag får ju inte pengar för mina MVG:n och VG:n som många andra får. Haha, får tjata till mig det.) Ska bli hur mysigt som helst :)

Kommentarer
lizzy

skönt det där med ansiktsbehandlingen, jag måste också färga ögonfransarna snart :)

2007-01-26 @ 23:04:16
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Lizzy: Ja, det ska bli jätteskönt :D Jag älskar färgade ögonfransar, speciellt eftersom att jag har typ mellanbruna i vanliga fall och att mina ögon ser skitsmå ut utan mascara :)

2007-01-27 @ 12:19:46
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback