Bridget Jones Dagbok

Efter lite strul med prenumerationen på Veckorevyn som jag fick i födelsedagspresent så har jag nu äntligen fått den första tidningen skickad till mig (i ett kuvert, eftersom att det var en mycket försenad nummer 2.) Finns inget bättre än att hitta en tidning i brevlådan, eller hur? Men, till saken, läste en notis i tidningen om att den tredje boken om Bridget Jones just nu hålls på att skrivas, och att Working Title redan har köpt rättigheterna för filmen. Iiih! Jag älskar Bridget Jones, både böckerna och filmerna, mysig, halvrolig och lättsmält läsning och "tittning".  Bridget kommer såklart att spelas av Renee Zellweger, som i mitt tycke är helt perfekt som  vår allas favoritsingel Bridget Jones!


Image and video hosting by TinyPic
Filmen kommer utspela sig omkring tio år framåt, räknat från bok nummer två givetvis.

Kommentarer
amelie

bridget e bäst :D

2007-01-18 @ 19:08:29
URL: http://amliii.blogg.se
Malin

Amelie: Visst är hon!? :D

2007-01-22 @ 16:12:55
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback