Birthday Girl

Igårkväll var det inget Sofis Mode på sjuan (som jag trott) utan något tråkigt inredningsprogram. Men jag var ju tvungen att ha någonting att äta min brownie till (;D), så jag bläddrade runt bland kanalerna och fastnade på ettan som visade en film som hette Birthday Girl. Det skulle jag inte ha gjort.

Image and video hosting by TinyPic

Birthday Girl
var helt enkelt den sämsta, tråkigaste, plattaste, meningslösaste, konstigaste och (faktiskt) minst förutsägbara film jag någonsin sett. Den konstiga historien om en brittisk man som beställde en rysk kvinna på postorder varvades med osannolika händelser, oförståeliga vändningar och ett fullkomligt orealistiskt slut. Ska inte avslöja handlingen för mycket ifall någon trots mina varningar (den här filmen är ett big nono, det säger jag bara) skulle få för sig att se filmen, men så mycket kan jag säga att det var en och en halv timmes dåligt tidsfördriv. Inte ens vackra Nicole Kidman kunde rädda upp filmen. Usch!

Vilken är den absolut sämsta filmen du har sett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback