Småbitar ur Gina Tricots vårkollektion


Gina Tricot
Har som vanligt sovmorgon till 09:50 på tisdagar, och då brukar jag alltid sova längelängelänge. Men, idag vaknade jag av någon anledning kvart över sju, och som den geek jag är så satte jag mig framför datorn. Kollade runt lite och fastnade vid Gina Tricots hemsida. Såg att de hade lagt ut bilder på hela vårkollektionen - kul! Fanns en hel del fina grejer, hann inte kolla igenom allt, men här är en del söta (och mindre söta) plagg.

 - Randig tunika. Säkert skitsnygg på min kompis E, men inte på mig. Tyvärr. Om den är lagom lång blir det snyggt med leggings till, right?
- Tycker som Ebba, det snyggaste till ett par korta jeansshorts är lätt ett bredrandigt linne. Somrigt och lagom gå till stranden-snyggt.
- Loosefit och oversized t-shirts till leggings/tighta jeans är både snyggt och trendigt. Om den här t-shirten är lagom lång, stor och finns i andra färger så kan jag lätt tänka mig att köpa den.
- Okej, jag börjar inse att den gråmelerade tunikan inte var så himla snygg, men den var ju så fin i korall på Gina Tricots modell (någon som förresten vet vad hon heter? Det är ju inte Pernille Holmboe, henne bytte de ju ut för ett tag sedan.) Det jag mest stör mig på är den lilla volangen längst ner. Vaaaarfööör?
- Klänningen som såg så söt ut på hemsidan var tyvärr inte lika snygg i verkligheten. Suck.
- Samma klänning som ovan, dock utan sidenband och i en annan färg. Snygg? Nja, sådär. Färgen passar absolut inte mig (jag kan bara inte ha grönt och brunt, sad but true), men modellen är ganska snygg. Ganska mycket snygg till och med.
- Så himla, otroligt söt och fin, kanske inte på mig, men jag kan tänka mig hur snygg den gråmelerade klänningen med fickor kan vara på någon annan. Om den är lagom lång vill säga.
- Söt (okej, nu ska jag inte använda ordet söt fler gånger, lovar) och fint skuren klänning, dock inte i mörkgrått, men kanske i svart?

Kommentarer
lizzy

åh jag älskar ginatricots kläder :)

2007-02-07 @ 15:47:27
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Jag också :) De är så snygga och billiga (fast man får ju vad man betalar för, kvalitén är ju inte den bästa ;)) Men ändå, skitbra affär :)

2007-02-07 @ 17:53:42
URL: http://www.mln.webblogg.se
2007

åh, den gråmelerade klänningen med fickor är för söt! skulle verkligen vilja prova den!

2007-02-07 @ 20:52:12
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

2007: Jag vet, den är underbar :D Kommer inte kunna låta bli att prova den nästa gång jag är på ett Gina Tricot :) Lätt favoriten ;)

2007-02-07 @ 21:03:38
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback