Pretty in Pink!

                                 Pretty in Pink!
Ljust rosa rouge och skira, rosa läppglans. Kanske något mer cerise eller fuschia för den modiga. Pastelligt rosa nagellack, fransk manikyr, eller varför inte något som är jättesnyggt till solbränna - ett starkare rosa lack. I vår är det rosa som gäller - i alla fall på catwalken. Men - det som visas där blir ofta trendigt här, right? Höstens röda läppar byts ut mot rosa, både starkare, knalliga toner och ljusare nyanser. De matta ögonlocken byts ut mot skimrande. I like! Vårens sminktrend är definitivt något för mig. För dig också? Här är några rosa wants som jag känner att jag bara måste ha i vår.

- Hypade Jelly Pong Pong Chic Shine i färgkombinationen Ballerina.
- Juicy Gelée från Lancôme i den söta knallrosa nyansen Fruit Punch
-
Ablutia Fraîcheur, ljuvligt rosa cleanser från Lancôme
- Ett budgetalternativ till Ablutia Fraîcheur, den lika rosa Time Pure& Clean från Apoteket
- Mousse Confort, en cleanser med moussekonsistens för torr hud, Lancôme
- Rosa naglar är bäst i vår! Le Vernis Nail Color från Chanel. I stora flaskan som droppar, färgen Boa, i flaskan bredvid, den fint ljusrosa färgen Rose Baby, de tre färgproverna, ovanifrån och ner är alla tre söta rosa nyanser; Orange Blossom, English Rose och Vanity
- Hypade och kändisälskade lacket Essie i den pastellrosa nyansen Mademoiselle
- Rosebud Strawberry Lipbalm, en rosa, jordgubbsdoftande favorit
- Parfym från YSL i stilren, rosa glasflaska, Young Sexy Lovely
-
Vårens sötaste rouge från Clinique, Fresh Bloom Allover Colour(från vårkollektionen Fresh Bloom)
- Rouge från Chanel i mycket fina nyansen Be-Bop

Kommentarer
lizzy

kul att rosa är trenden i vår, det blir verkligen något för mig också :)

2007-02-11 @ 13:36:22
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Ja, visst är det bra!? :D Passar mycket bättre på mig än mörka läppar och kinder eftersom att jag är så blek i hyn ;) Och så är det så sött :)

2007-02-11 @ 14:00:31
URL: http://www.mln.webblogg.se
Linda

Ääälskar rosa!!

2007-02-11 @ 17:36:04
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Linda: Jag också :) Haha, fast det visste nog alla redan ;)

2007-02-11 @ 18:00:10
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback