Panik

Fick reda på att jag skulle vara elevvärd imorgon tillsammans med MW, vilket i princip betyder att man följer med vaktmästaren en dag och typ hjälper till i matsalen, biblioteket och sådant där. Slipper alltså hela skoldagen - SKÖNT! Kan vara värt de extra 90 minutrarna som jag får stanna i skolan. Har så himla mycket i skolan just nu, förstår verkligen inte hur jag ska hinna med allt. Kolla liksom;

Måndag: Matteläxa 14 (och eftersom att jag missat att vi hade matteläxa förra veckan också så måste jag göra två stycken)
Tisdag: Ingen läxa alls (elevvärd, moaha)
Onsdag: Stooort projektarbete i geografi ska in (och jag har knappt börjat. Bra där), redovisning i Svenska på anslagsanalysen (har knappt börjat öva)
Torsdag: Uppsats i engelska in, filmanalys i Svenska in, bokanalys i Engelska in, stort Matteprov
Fredag: Hemkunskapsuppsats "Sopberget" in, plus alla uppgifter klara  (har tappat bort papperet som jag skrev alla svaren på. Great.), Analys plus jämförelse mellan mitt och E's arbete i Geografi in, översätt fyra sidor spanska plus gör alla uppgifter som jag missade när jag var elevvärd (tveksamt om jag orkar göra)Specialarbete i NO in.

Jag dör. Snacka om att jag kommer sänka mig den här terminen. Fick dessutom reda på att min mentor och lärare i Svenska, Engelska och Bild är gravid och slutar efter den här terminen. Buhu. Hon var verkligen den allra bästa lärare jag någonsin haft, så det känns himla surt.

Kommentarer
Fanny

Skönt! :)

2007-02-20 @ 07:50:43
URL: http://fanie.blogg.se
Malin

Med elevvärdssaken? Ja, verkligen! :D

2007-02-20 @ 07:57:01
URL: http://www.mln.webblogg.se
Linda

Känner precis likadant, jag har alltid legat på topp bland läxor mm, men denna termin är... förskräcklig! ;D

2007-02-20 @ 22:20:06
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Linda: Samma här :/ Känns inte bra alls. Fast jag vet ju iofs inte riktigt vad jag får för betyg på det som jag lämnar/har lämnat in, det får jag se efter lovet ;)

2007-02-21 @ 15:56:15
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback