Malin listar (igen)

  • Scarf | Turban - Haha, turban är inte riktigt min grej. Inte scarf heller egentligen, i alla fall inte runt halsen. Det kan vara fint i håret på vissa och på en del väskor.
  • Bruuns Bazaar | Day Birger et Mikkelsen - Men visst, en del grejer från Day Birger är rätt snygga.
  • Hög klack | Ballerina - Går inte att välja, men ballerinas är väl mer fint till vardags och höga klackar på fester och så? Skulle inte gå med tiocentimetersklackar till skolan liksom (haha, vi får ju ioförsig inte ens har skor på oss inomhus, menmen.)
  • H&M | Hermés - H&M känns ju lite mer i min prisklass, men man kan ju alltid drömma..
  • Förklädesklänning | A-linjeklänning - Båda modellerna är så himla fina, men det måste nog bli förklädesklänningen.
  • Edith | Paddington - Jag vet att alla typ älskar och hypar Edith mest, men jag tycker att Paddingtonen är tio gånger snyggare ändå, punkt.
  • Stenar/kristaller | Nitar - Inget av dem känns väl riktigt jag, men inte nitar i alla fall.
  • En-axel-klänning | Tubklänning - Lätt val! Tror inte att En-axel-klänning skulle passa särskilt bra på moi, även fast det är skitsnyggt på vissa. Men nej, tubklänning it is.
  • Neon | Pastell - Neon är liksom.. uhh.
  • Kroppsnära | A-linjeformat - Drunknar i A-linjeformat. Ser inte snygg ut i det. At all. Som en tyginklädd trekant. Ska lägga på mig fem kilo, och då ni!
  • Pyton | Leopard - Okej, här måste jag faktiskt säga inget. Jag vet att alla typ älskar leopard, men inte jag! Pyton ska vi inte ens prata om, jag veet att det är inne och att Rachel Zoe loves it, men det gör fortfarande inte jag.
  • Modeblogg | Modemagasin - Svårt att välja. Går typ inte. Men.. ähh.. det får bli modemagasin.
  • Baddräkt | Bikini - Vissa (typ Kate Moss) kan vara så himla fina i baddräkt, men face the truth, jag är det INTE.
  • Chloé | Cacharel - Okej, inte för att jag har sett så mycket kläder från Cacharel eller att jag har råd med något av los lyxmärken, men underbara Chloés väskor får avgöra.
  • Blommigt | Prickigt - Prickar är så himla sött, speciellt på bikinis! 
  • Guldmetallic | Silvermetallic - Beror helt på vad det är för något klädesplagg/accessoar som man har metallic på. Egentligen gillar jag inte metallic alls, men visst, på ett par ballerinas eller ett diadem kan det vara snyggt.
  • Tighta byxor | vida byxor - Bootcut är inte snyggt. Så, nej tack. Stuprör it is.
  • Sportchic | Lyxhippie - Inget av dem är något jag skulle vilja vara. Varför står det inte Lyxchic och Sporthippie istället? Känns som att det skulle vara ett lite enklare val ;)
  • 90-tal | 80-tal - Det är ju 90-tal som gäller i vår/sommar..
  • Techometallic | Romantisk - Romantisk of course, speciellt på sommaren :) Söta, tunna sommarklänningar och utsläppt hår. Åh, jag längtar. Technometallic känns inte riktigt jag alltså ;)

  • Det är sådant här jag gör istället för att städa mitt rum, (som ser ut som ett bombnedslag IGEN, vad har hänt med mig egentligen?) förbereda mitt spanskaföredrag på två minuter som ska hållas på tisdag (hjälp!) och plugga NO som vi har läxförhör på imorgon eftermiddag. Imorgon har jag btw utvecklingssamtal 10:30, vilket gör att jag missar en del av sovmorgonen till 11:10 som resten i min hemkunskapsgrupp har (på grund av inställt lektion.) Nej, nu måste jag fortsätta med spanskan (om det är någon som är skitbra på det, feel free to help me) Puss!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    Din blogg eller hemsida:

    Kommentar:

    Trackback