Girlylicious at TV3

Girlylicious
På onsdag (14/2, also known as Valentine's Day) så börjar tv3 med sina "Girlylicious" tvkvällar som består av Americas Next Top Model, den nya serien Men in Trees och så relations-och samlevnadsprogrammet Lustgården (med Tilde Fröling och Dajana Lööf.) Lustgården verkar inte vara något för mig alls, sexsnack emellan Tilde, Dajana och en panel på hundra (!)  tjejer kan jag faktiskt hoppa över. Men Top Model går ju alltid att kolla på, även om programmet börjar bli lite uttjatat nu i sjunde säsongen, och Men in Trees hade jag också tänkt se vad det är för något, det har ju Sverigepremiär då och det är ju alltid kul att följa en serie från början (okej då, jag kanske mest kollar på den för att en av huvudförfattarna till Sex And The City (som förresten går ikväll klockan 00:05 på tv3) har varit med och skrivit serien) Men in Trees handlar (för den som inte sett reklamen) om relationscoachen Marin Frist som är en bästsäljande författare och anser att det inte alls är särskilt svårt att hitta rätt man. Men den dag hon upptäcker att hennes pojkvän är otrogen tröttnar hon på allt vad män heter och flyttar till Elmo i Alaska (ett utmärkt sätt att undvika män och otrohet på. Inte.) Serien kommer förmodligen handla om kulturkrocken mellan citychica Marin (här hoppas vi på mycket mycket snygga designerkläder) och de flanellskjorteklädda icke-meterosexuella männen i Elmo. Spännande upplägg? Det återstår att se.

Kommentarer
2007

tack, nu vet jag vad men in trees handlar om! funderar på att börja följa serien! :D

2007-02-07 @ 20:54:31
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

Tror att jag också ska göra det, tänker iaf kolla på första avsnittet och se om det är något :D

2007-02-07 @ 21:12:05
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback