En nyvunnen frihet

Idag var en pretty normal dag, förutom ett par grejer. Satt uppe i Vandringen med Linus, Sofia, Elin och Matilda när brandlarmet börjar tjuta. Ingen får panik och tror att det är brandövning, så alla går till sina skåp, hämtar skor och jacka och går lååångsamt ner till fotbollsplanen. Det var ingen brand. Det var någon jävel som hållt en tändare under brandlarmet och fått hela skolan att stå på fotbollsplanen och huttra i en kvart medan alla oförberedda lärare skulle ropa upp alla elever. Fast vi slapp ju i och för sig tjugo minuter av lektionen (haha, inget ont som inte har något gott med sig som man brukar säga ;) Andra otroligt (ehrmehrm) spännande saker som hände var Matilda som råkade såga vår NO-lärare i magen (hahaha) och såklart att vi fick sportlov. Underbart! Nu ska jag njuta av min nyvunna frihet. Cheers!

Kommentarer
Linda

Haha, okeej..
Njut av sportlovet, mitt är snart över.. buhuuu!
Närå, men ha det bra, och lycka till med nya kategorin!!

2007-02-24 @ 09:21:13
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Tack så mycket, det ska jag verkligen göra :)
Stackars dig, men du får vänta till påsklovet, det är ju inte SÅ lång tid kvar ;) Naw, ha det bra du också :D

2007-02-24 @ 10:08:25
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback